Sign in to follow this  
Aaliyyah

Xafladii Garaad Jaamac Garaad Ismaaciil ee Minnesota Q .2AAD

Actually Garaad jamac garaad Ali the son of the Legendary Garaad ali is the supreme Garaad and who they refer as Garaadka Guud waxa so raaca Garaad Selebaan Garaad Maxamad Garaad Maxamuud is also the second longest existing Garaad lineage. Waxa so raaca isna Garaadk buhoodle Garaad Abdilahi Garaad soofe. Garaad Jamac Garaad ismacil his father was made garaad in the early 60s he is the fourth longest existing garaad waxa kale wa iska wax beri dhawayd la sameyey.

Aaliyyah   

Aaliyah, are you one of them girls standing behind the Garaad? The middle girl has an eye for the Garaad, me thinks. Meel kaleba ma eegiso.

Carafaat, I am none of them and lol@ has an eye for the Garaad. Isnt he too old for her!..anyhow lets not go off topic :)

Zack, they are all our garaads and recognized and respected at that. And I know garaad jamac garaad cali's biography, but thanks for trying to educate me lol..

salaam

I have known Garaad Jaamac Garaad Ismaaciil for more than a decade. I regard him as a great friend and a family. When the calling came, Garaad Jaamac got up and chose to serve his community knowing it is tough to be a Garaad in this day and age. My prayers for him and his family.

I see he is still dropping jokes. A great guy indeed.

Farmaraa   

XX, Aad iyo aad ayaad ugu mahadsan tahay sida fiican ee aad u sharaxday Garaadada, Runtii ---waxaad ka badisaa in badan oo xataa ay u yihiin Garaado. Niyahow, nin cajiib ah ayaad tahay maadama aad taqaanid dadka aad isku degaanka tihiin !!!!

Saxiib aan kuu saxo mid laakiin (to be honest), ,ma jiro wax la yiraahdo GARAAD GUUD, GUUDKAAS waa wax nugu cusub oo bililoqo ah,,,,balse inta kale sida aad u sharaxday 100% waa sax , 1001 jeerna waa ku mahadsantahay.