Sign in to follow this  
Caano_Geel

Two questions to Reer Somalia

Saalax   

Aaray Wiilkaan Jowhar ka yimi ee oba hiloowlow xaa ka taqan Sanaag/Sool? meesha rag ayaa iska leh ma Sheikh Dalxis inu leyahay ayaad mooday.

Saalax wallee igama xigtid Sanaag iyo sool waligaa is waal, ayeeydey ii so kurisay ilaa yaraanteydaa walina ii garabtaagan inteey uu dhalatay intaas is weydii bal. Btw im not even from jowhar..

Saalax   

kk adeer Sanaag iyo Sool cambuulo lagama cuuno. Fadlan dhuulkayga amaan sii oo Koonfuria ku eko adiga iyo

Sheikh Dalxisba.

Kool_Kat   

"Cambuulo lagama cuno" ma wax nin rag ku sheeg ah ku hadlaa? Oba sheekadaas bal adaan kuu dhiibay! :P

Ps, I love me some cambuulo iyo galeey; falfaliir; salbuko...Does he not know they're high in fiber? No wonder some (not reer SSC, but kuwa kale) look like iney toban sano misqul galin! :D

**Leaves singing "Falfaliir iyo fuud abeeso isku fuuqsee meel mariiso"**

bilan   

oba hiloowlow;748643 wrote:
Saalax wallee igama xigtid Sanaag iyo sool waligaa is waal, ayeeydey ii so kurisay ilaa yaraanteydaa walina ii garabtaagan inteey uu dhalatay intaas is weydii bal. Btw im not even from jowhar..

Oba even hadaysan ayeeydaa ka imaan kaama xigaan saa waa dhul Somaliyeed, laakiin Jowhar muxuu ka yaqaanaa, i bet haduu arki lahaa cagaarka iyo canbaha Jowhar yaala inuusan isku dhajin lahayn dhagaxaan.

^^KK ma arkinoo, ninka heerkaas joogo oo kale lalama murmo. Cambuuladu waa caafimaad even though aan badanaa aanan cunin, fiber iyo protein-ba wey ka buuxdaa bahashu, gym inaad aadid maba uu baahnaneysid lool.

LANDER   

Nina Fox;748577 wrote:
Oh buoooy. Im going to trample on some feathers today. I knew this was gonna happen when I was served cold coffee mina subax....So here it goes

These questions aren't serving any real purpose besides provoking hatred and cuqdad among the 2 regions. Nobody is forcing Somaliland to be part of Somalia, and if the TGF are planning to forcefully retain this region they are delusional. As far as Im concerned Somaliland has been a government for a long time and I wish them all the best in their future endeavours.

However what gets to me is S/LANDERS asking----Maxaad ka qabtaaan? Maxaad inaga rabtaaan? Maxaa maxaa maxaa. You are coming across as if you are seeking assurance, and Im sure that was not your intention. Im going to tell you exactly what I tell the S/LAND part of my family at home-----------Nobody cares hadaad go'daan, besides you aint going to set-up shop in Pluto, y're only next door, stop makin a fuss and get on with it will ya.
:)

Good points

Nina Fox   

[quote=Kool_Kat;748653**Leaves singing "Falfaliir iyo fuud abeeso isku fuuqsee meel mariiso"**

Gossh I haven't heard this in ages,,,,,,,,,hunguri yuc yuc aaba igu ridey walaaleey. If only I knew how to make it without burning it waa suubsan lahaaa. I never got the grasp of equating the digir with the galeeey/bariis and which brand to choose from the variety lolz. I told my mom wejigiisa waa aqaana but magacisa ma aqaani,,,,and after extreme investigation I found out its called Azuki Beans. Now I need to beg for recipes.

PS: Dadka cambulada ka faanaayo should catch up to the benefits of the beans & pulses family.....everyone else around the world is. :)

Liibaan   

oba hiloowlow;748643 wrote:

Oba, Reer SSC iyo Reer Jowhar ayaa isxiga, waayo wax badan ayee wadaagaan oo ka dhaxeeya sida Diinta Islaamka, Luqada Afka-somaliga, Dalka Somalia, Calanka Somalia, etc . Kuwan Somalidiidka iyo Reer SSC waxba ma wadaagaan, waxna kama dhaxeeyaan. Faisal Waraabe suu sheegay kan Somalidiidka iyo Xbashiga ayaa is xiga.

People of Awdal State want to be part of United Somalia

People of Maakhir State want to be part of United Somalia

People of Sool Snaag, & Cayn - SSC State want to part of United Somalia

If United Somalia is divisible, the former British Somali Colony is divisible as well.

If Hargeisa-Burco-Barbara Triangle have the right to create their own "Somaliland Clan-State" and separate from Somalia, also people of Awdal, Maakhir, Sool, Sanaag, and Cayn have the right to be part of United Somalia.