Sign in to follow this  
Mooge

Naadiga Liverpool oo laga adkaaday iyo waliba kooxda Chelsea oo guul wayn gaartay

Mooge   

Muqdisho RBC Radio) Naadiga Manchester U. 1 – 0 waxa ay ku sul daartay kooxda kubada cagta ee Liverpool labadaan naadi ayaa waxa ay isku arkeenciyaar aad u xiiso badan oo ka tirsan ciyaaraha FA Cup. Ciyaartaan ayaa waxa ay ku soo aaday iyadoo dhowaan la cayriyay macalinkii naadiga Liverpool waxaana haatan naadiga si kumeel [...]

Read More Here...

BOB   

Waraa adiga WarMooge...Chelsea Guusha Weyn ee gaartay maxay tahay? Ipswich town are rubbish...ooh wait I forgot they beat Arsenal but then again beating Arsenal is not as special and hard as it used to be.

Hadaan SOL iska abaabulno we can defeat those cowards...A&T would be central defender ( I hope he doesn't ask Bendner for an autograph before the game ends)...Ngonge would be defensive Midfielder so that he can abuse weak Denilson...Nuune right back...stomp on that lazy midget Arshavin and Northerner as a center forward...Kocielney is another weak and can't head the ball...OZ on Eboue..watch out for that clown...Tuujiye adiga waxaa tahay on the bench...make sure you rugby tackle Arsene Wenger and Mzanzi will be the number 10 and striker and I will be the coach...Let's Goooooooooooooooooooooooooo.:D

Peace, Love & Unity.