Sign in to follow this  
wacdaraha_aduunka

Shabaab is destroying

Kashafa   

^^ Eedo, Caroor aa dhashay oo aad canaanaysid oo leedahay "waryaa cali/cabdi/jaamac, xawayaan yahow, maxaa saas uu samayasay" meesha ma joogaan. Arinka taagan waa dal uu baahan in la xooreeyo, dad uu baahan in la badbaadiyo, iyo deen uu baahan in kor loo qaado. Sadaxthaas arin amaa talo uu haysaa ? Waa maya soo maahan ? Hadee, Eedo, niman'ka is xilqaamay oo sadaxthaas arin uu istaagay, maxaa uu aflagaadeynee adigoo weliba marwo ah ?

Marka fadlan, arimaha siyaasada soomaliyeed bal kistoo yar oo break ka qaado. Siyaasada waxay uu baahantahay runtii aragti xeel-dheer, laakin emotional knee-jerk reaction oo ku dhisan qaab superficial ah, ma soconayso.

Intaas waa iga waano.

Kool_Kat   

^Marka hore ha'igu qaldin hooyooyinka qaarkood, aad probably aragtay iyagoo caruurtooda xayawaan iyo wax la mid ah ugu wacaayo...Malaha AlShabaabulXayawaani in baa kamid ah kuwa lagu koriyay 'waryaa cali/cabdi/jaamac, xawayaan yahow, maxaa saas uu samaysay'....

Tan xigta, AlShabaabulXayawaani in diinta xoolaha eywataan diin Islam mawataan...Marka eedo iga raali noqo aniga diinta xoolaha ma'aamin sani...AlShabaabulXa yawaaniina ma'aha xalka Soomaaliya...

Tan sadexaan, xayawaaniintaan waxooda siyaasad ma'aha, wax eey aragti xeel-dheer lehna uleeyihiin maleh, as most of them eey wili caruur la isticmaalooyo ona laguumeysanooyo yihiin...Marka iyagaaba ubaahan in laxooreeyo, ee mexeyba wax xoreeyaan? Xoolahaan aduuna wax kama oga, bini'aadan minimana wax kama yaqaanaan, and certainly diinta Islamka mayaqaanaan...Ee bal adiga isku day inaad waanadaada dib ugu noqoto oo aad is yara dhageysato waxa aad leedahay...

Hade intaas baan uga baxay Kashafa eedo...

^^^

To KashMoney:

"Terrorism is the purposeful act of attacking or frightening innocent civilians for political gain."

Al Shabaab are terrorists, and insha Allah, their wretched deviancy will be stopped, sooner or later.

Kashafa   

^^ Horta, welcome to goloha ee SOL Politics, abti. Tan labaad, magaca aa wadatid waan kugu haystaa. Around these parts, I am the unofficial spokesman(afhayeen) for Umada Soomaliyeed oo Xalaasha. When I speak, I speak for 15 million Somalis around the globe. Thusly, the name Mr. Somalia (unofficially) belongs to me, isticmaal-kiisa without permission'na waa xadgudub. Marka, I must need ask you inaa iska soo wareejis magaca, oo magac kale raadsatid, adoo raali ah.

Mida xigta:

"Terrorism is the purposeful act of attacking or frightening innocent civilians for political gain."

I agree 100%. And I condemn that 100%. Unfortunately for you, what the Sons of Somalia are doing doesn't fall under that definition. They are a revolutionary grass-roots movement that has succeded in ruthlessly destroying that centuries-old sacred code of conduct: Clan/Qabiil rules all. No more. Finito. The heathen cow of Al-Qabiil has been slaughtered. They control over 300,000 sq km of the richest and most strategic terrority Somalia has to offer. And it's only a matter of time before they annihilate the rest of the Ethiopian puppet-entities(TFG, SL, PL, Maakhirland, SSC-land, Dolow-land, etc).

You can call them shayaatiin or xawayaan(lol) or Al-kabaab, whatever, yo. But both you and I know that fishing from the same stinking river as the neocons(TERRORIST!! TERRORIST!! TERRORIST) is the mark of defeated men. Give yourself some credibility and don't sound like a Somali version of Rush Limbaugh.

Kool Kat,

Waan gartay. I think your comments are borne out of misinformation. Time, and the rapid progress of Somalia under the resolute leadership of the Mujahideen, will make you see the error of your ways. Waa iska caadi.

Kool_Kat   

^Ceeb! Kashafa ka xishoo... icon_razz.gif

Originally posted by Kashafa:

Kool Kat,

Waan gartay. I think your comments are borne out of misinformation. Time, and the rapid progress of Somalia under the resolute leadership of the Mujahideen, will make you see the error of your ways. Waa iska caadi.

Aragaanee! Can't wait to see AlShabaabulXayawaani in as the leaders of Somalia...Pigs will fly too one day, just soon as they grow wings... :D