Sign in to follow this  
nuune

Educational but reality!

nuune   

Since this conflict started, I learnt that:

- Reer Waqooyi are more Somali than the rest of the country, sidey uga xumaadeen, uga soo horjeedsadeen tigreega ma maleen kartid, taasna waxaa kuugu cad our somalilander fellas in SOL sidey uga xumaadeen qabsashada itoobiyaanka ee soomaaliya.

- Waxaan oran karnaa danaha somalia marka laga hadlayo dadka ugu horreeyo ee ka damqada xanuunka soomaaliya iney yihiin walaalaheen waqooyiga.

fad ama ha fadin xaqiiqda waa saas, ma arkin qof reer waqooyi ah oo u durbaan tumaya tigree laakinse aan aragney dad badan oo u sacaba tumey itoobiyaanka oo ka yimid wadanka intiisa kale.

Taliban   
What about Bashir Goth? Did you forget his many comments (in SOL) and articles (Washington Post, iwm) especially the last ones where he applauded the Ethiopian invasion?

Castro   

abuu nunne, perhaps the position of His Excellency the ambassador of Somalia to Scotland might change your mind? Or will you have to compete with General Duke here who's already out looking for houses in the posh suburbs of London? :D

Waqooyi or not, no one wants an occupation unless they materially gain from it (or hope to do so) or they have been brainwashed into thinking it's actually beneficial to be invaded and occupied. There's no third option.

I have a cousin oo Korneel Axmed Cumaroow la dhaho, asaga iyo guutadiis uu watay Xabashada dabasocdeen, now deggeen Iskoolbuluusiyo as though waxba dhicin. Idaacadahaa ka maqlaaye, then I inquired in uu qof kale yahay iyo in kale, waaba dhab asagii. Shuud. Waa nin aad ugu dagaalamay dagaalkii dheeraa ee '77-78 ee Soomaali Galbeed, maantana heybadii iyo biladihii ku helay noqday caanaboore dhulka lagu lisay -- qasaaro. redface.gif

Nuune

Drop the 'reer waqooyi' since as it currently stands, in constitution it is little more than a (wanna be) homogenous fiefdom and most somali people share your sentiment.

Howver, i doubt the repurcussion of this episode will end before the ethiopian regime falls