Sign in to follow this  
General Duke

Sanca: Yusuf Yey enjoying his retirement PICS

Again that’s your opinion, he is retired and is doing well.

As for history who says your version will be the legitimate one, to us he is a hero and the founder of Puntland and a warrior of the age.

Nephissa   

Mr.Spokesman, you're still @ it eh? If I ever run for office I want someone like you to be my spokesman, a very loyal pet, who will always say the right thing when/if I find myself in deep xaar.

Lool. Adeer first of all I am not a spokesmen for anyone, I am a supporter of the former leader, the point of my topic is to further your understanding of the truth and get you out of the clan ignorance you have imprisoned yourself in. A gift from me to you. :D

Booqashadii Cabdullahi Yusuf ee dhulka Taariikhiga ah ee Xatrmawt (Sawiro)

Saturday, February 28th, 2009 at 11:09 am

Horseed Media

Sanca, Yemen

Madaweynihii hore ee Soomaaliya Md.Cabdullahi Yusuf Axmed oo dhawaan deegaan ah u wareegay dalkaasi Yemen, ayaa booqashooyin kala duwan ku kala bixiyey goobo qadiimi ah oo ku yaal dalkaasi, isla markaana taariikh gaar ah u leh in badan oo kamid ah Soomaalida.

Cabdullahi Yusuf ayaa booqasho ku tagay halka uu ku aasan yahay Ismaaciil Jabarti oo ah Aabihii ay kasoo farcameen beelaha ******* ee hada ku dhaqan geeska Afrika gaar ahaan dalalka Soomaaliya, Itoobiya iyo Kenya.

Cabdullahi Yusuf Axmed ayaa sheegay inay ahmiyad gaar ah ulleedahay booqashada goobahaasi taariikhiga ah oo uu in muddo ah doonayey inuu booqdo, wuxuuna sheegay inuu tegi doono dhamaan goobaha Taariikhiga ah ee isku xira Soomaalida iyo dalka Yemen oo uu hada ku nool yahay.

Booqashadii Cabdullahi Yusuf ee dhulka Taariikhiga ah ee Xatrmawt

Meeshaas Mowt baa lagu sheegay ,,, xabaalana way ku yaalaan ,,, Xaadirna waa lagu daray ,,, Allow saha umuuraha ,, :D

Nephissa   

Cabdullahi Yusuf ayaa booqasho ku tagay halka uu ku aasan yahay Ismaaciil Jabarti oo ah Aabihii ay kasoo farcameen beelaha *******
ee hada ku dhaqan geeska Afrika gaar ahaan dalalka Soomaaliya,
Itoobiya iyo Kenya.

Cabdullahi Yusuf Axmed ayaa sheegay inay ahmiyad gaar ah ulleedahay booqashada goobahaasi taariikhiga ah oo uu in muddo ah doonayey inuu booqdo, wuxuuna sheegay inuu tegi doono dhamaan goobaha Taariikhiga ah ee isku xira Soomaalida iyo dalka Yemen oo uu hada ku nool yahay.

ahhaha, odayga xoogaa beesadaa ku kala go'day aan u maleenaa, saan uu rabaa inuu hadda carabta ku shaxaado! :D:D . Wuxuuba iska dhigooyaa sidii Somalia nin "MARTI" ku ahaa. Muxuu marka isugu dhajin jiray? Allaa maxaa sharaf daro meeshatan taal! :rolleyes:

^^^Adeer you sound ever so desperate, the President is touring historic sites, seeing plays and the camera loves the man and the locals welcomed the man. Just because you never sight see and have no culture means nothing.

Yusuf Yey is enjoying his break from politics, why cant you take a break from the clan hate. :D

Just advicing you sis.

Nephissa   

You're so funny, GD!!! Have you ever considered stand-up comedy?

and oh, yeah, about the earlier gift, I am so taking option #4. :rolleyes: ;)

By the way there's nothing wrong with a little "qaraabasho" :D , come to think of it, I should go to Japan, I have small eyes and golden skin complexion that's enough to claim ancestry, yes???? kkkkkkk icon_razz.gif