Sign in to follow this  
Emperor

Abu Mansuur promises hardest battles are yet to come

Emperor   

Ururka Al shabaab oo sheegay in ay sii wadayaan dagaalada inta ay ka burbureeyso dowladda isla markaana ay baxayaan ciidamada AMISOM.

Posted: 5/17/2009 10:46:00 PM

Shabelle: MUQDISHO

alshabaab%20abuu%20mansuur.jpg

Ururka Al shabaab ayaa sheegay in ay sii wadayaan dagaalada inta ay ka burbureeyso dowladda isla markaana ay baxayaan ciidamada AMISOM.

Afhayeenka Dhaq dhaqaaqa Al Shabaab Sheekh Muqtaar Roobow Cali Abuu Mansuur oo maanta shir jaraa’id qabtay ayaa waxaa uu ka hadlay dagaalada maalmihii u dambeeya ka dhacay gobolada Hiiraan,Galgaduud iyo Banaadir.

Sheekh Muqtaar Roobow Cali Abuu Mansuur waxaa uu sheegay in ay si wadayaan dagaalada ay kula jireen dowladda KMG Soomaaliya ilaa inta ay ka bur burayso dowladda KMG Soomaaliya islamarkaana ay ka baxayaan dalka ciidamada AMISOM sida uu sheegay.

Waxaa uu tilmaamay Afhayeenku in ay mideysanyihiin dagaalada ka socda degmada Maxaas,deegaanka Wabxo ee gobolada Galgaduud iyo Hiiraan iyo kuwa ka socda Magaalada Muqdisho kuwaasi oo dhamaantood uu sheegay in ay kula jiraan ciidamo Gaalo ah iyo kuwa uu sheegay in ay iyaga u adeegayaan.

Dagaalkii ugu dambeeyay ee ka dhacay degmada Jowhar ee gobolka Sh/dhexe ayuu sheegay in uu ahaa mid lagu doonayay in lagu go’doomiyo Xoogaga Al Shabaab ee ka dagaalamayay degmada Maxaas ee gobolka Hiiraan,waxaana uu carabka ku dhifta in dagaalka ka dhacay degamada Maxaas uu ku bilowday kadib markii ciidamo ka tirsan Al Shabaab oo gurmad ahaan ugu socday deegaanka wabxo ay jidka u galeen ciidamo uu ku tilmaamay in ay yihiin Illaaheey Cadowgiis.

Waxaa uu meesha ka saaray in ay weerarayaan Al Shabaab dad qabiil ah oo degmo ama gobol degan iskuna maamulaya Shareecada Islaamka isagoo tilmaamay in ay la dagaalayaan oo kali ah cidii dhagasataa boorka dowladda KMG Soomaaliya.

Hadalka Ururka Al Shabaab ayaa ku soo aadaya xili dagaalo ay ka socdaan qaar ka mid ah gobolada dhexe ee dalka Soomaaliya,iyagoo sidoo kale xoogaga Al Shabaab ay dagaal kula jiraan ciidamada dowladda iyo kuwa AMISOM ee jooga gudaha Magaalada Muqdisho.

Aqriso oo la soco Shabelle.net Saacad Walba si aad u hesho wararkii ugu dambeeyay ee Soomaaliya.

Duke, I don't understand you and Emperor. You want Sharif government so Yeey could be vindicated, yet you do not want to see Al-Shabaab taking over the country....Loooooooo oL..It's conundrum I tell you.

^^^Che, adeer the Duke is reporting the news as it happens, dont get emotional saxib. Yusuf has been vendicated a while back and there was a post on it.

Right now I am not supporting any of these factions, though Sharif controls one building with the support of the AU.

^^^Shangoole should not kill the few men of his clan left, you know your clan cant afford such losses lad.

As for your excitement, go ask Xasan Dahir Aways the boss of Shangoole how his last holiday to my regions went. :D

^So, you would massacre an entire people cuz of one man-gets to show, but the movement is bigger Shangoole and Aweys, and believe me your own cousins would be doing the fighting icon_razz.gif

^^^Adeer you recived the right answer. And thanks for pointing out Shangoole & yourself dont have the man power to mix a cup of tea.

We will deal with my cousins when that time comes, right now there is only love. :D

Duufaan   

"not area of my clan domination"

It said that UN promised to create and fund a new land fifedom in SSC region but I think Poeple of SSC region should welcome the islamic

movement to bring some live in the region.

The "Islamists" greatest contribution is the weakening of the armed militias of Mogadishu.

Aside from that they wont be able to form any government as they have not done before.

Nothing has changed the world still views them as a terror group

They have only destroyed the happless Sharif and his moron of a government, thats another contribution.