Sign in to follow this  
Garaad Bari

Baaq kasoo Baxay Golaha Isimida Laascaanood

No doubt he is in a stiff competition with Duke.

Originally posted by SheekhaJacaylka:

Hadda sharaftii iyo karaamadii Garaadka ayaad meel kaga dhacdeen waana in maxkamad la idinku saaro waxaas oo kele.

Marna you called Las Canod, marna sharaftii and karamadii garaadka, at this level of isku dhajin and kolokoleen (with super glue I might add) Somaliland will never ever be a country. Yarow bax jidka cad naga mar :rolleyes:

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Alla maxaa kolba mid beri hore allaystay soo aakhiro toosayaa :D

Waar bal is dejiya ,, xaaladu waa Ok so far ,, waxba ma dhacayaan insha Allah ,, i can see there is a really huge transformation in the region.

LST, Sxb everybody knows in LA ay bugland haysatay but today it is a different story. Garaadaduna wax baaq ah oo ka soo baxay ma jiro ilaa hadda.

RedSea   

That article is edited runtii. where it says 'Somaliland's aggression, the original also adds Puntland'and the Garaad never said that SOOL is part of Puntland, but said the 'two adminstrations' of Somaliland and Puntland while making sure he was clear of both and speaking on behalf of SSC which is he's Garaad of.

How long will people lie to our faces? :confused:

waa marka xishoodku dhinto ee indha adayg weliba lala soo taagan yahay ,,,, bal dadka Garaadkiina ka xishoon l'a baa wax kele laga sugayaa

Liibaan   

Whether the secessionists like it or not, the leaders of SSC, in one voice they said somaliland tribal militia must stop its aggression on SSC regions, they have also affirmed that SSC region are part of Puntland

Denying the facts will only shows that secessionists are as usual don’t like to face realities on the ground

Golaha Isimida ***********

Date: 3/10/2007

Ku: Dawladda Federalka Soomaaliya

Ku: UN Security Council

Ku: OAU

OG: Hay'addaha Caalamiga Ah Iyo Kuwa Maxalliga

OG: Maamul Goboleedka Puntland

OG: Maamuulka Somaliland3

Ujeeddo Go'aanka Isimada ***********

Annagoo ah Dhammaan Isimada ------- waxaanu kulan ku yeelanay maanta oo ay taariikhdu tahay3/10/2007 magaalada Laascaanood,
waxaan kaga wada hadalay weerarka qaawan ee ay dhulkayaga ku soo qaadeen maamulka Somaliland, waxaana Go'aan sanay in aan dhulkayaga difaacno iskana celino maamulka Somaliland ee wada weerarka gardarrada qaawan ee dhul-ballaadhsiga ah, waxii khasaare ah ee ka yimaadda ay mas'uuliyaddooda iyagu qaadi doonaan, gobolada Sool Sanaag & Cayn waxay ka mid yihiin maamulka goboleedka Puntland.

Haddaba waxaan caalamka u soo jeedinaynaa in maamulka Somaliland lagu boorriyo inay ciidankooda kala baxaan dhulkayaga ay muddada dheer gardarrada ku haysteen, maaha markii ugu horraysay ee maamulka Riyaale uu dagaal ku sooqaado dhulkayaga, hase yeeshee anagoo dulqaad iyo daris wanaag muddo dheer tixgalinaynay & inaan dagaal sokeeye degaankan ku soo noqon ayaanu u dulqaadanaynay.

Sidaa daraaddeed waxaa naga go'an markan in aan is difaacno oo aanu nagu hadhin dulqaad dambe.

Magacyada Isimada:-

1)Garaad Jaamac Garaad Cali

2)Garaad Saleebaan Garaad Maxamed

3)Garaad Ismaaciil Ducaale Guuleed

4)Garaad C/laahi Garaad Soofe

5)Garaad Abshir Saalax

6)Ugaas C/laahi Ciise Nuur

7)Suldaan Siciid Cali

8)Garaad C/salaam Xasan

9)Garaad Cali Buraale

10)Boqor C/laahi Dabagooye

11)Garaad Saleebaan Buraale

12)Ugaas Faarax X.. Maxamuud

Axmed cabdi Laahi

Afnugaal.com Laasacaanood

Still the same fake baaq ........ we've seen this before yaa chief ,,,, no need inaad mar kele soo qorto ,,,, read the discussion before you bring this again.

Liibaan   

S,j,

Hadaad sidii qof nool u hadlasid oo hadal, sidaada dadkale haa moodin inay been abuur ka yaqaanaan

Calaacalka jooji, odayaashu waxa eek u dhaqaaqeen inay dhulkooda iyo dadkooda difaacayaan taasina waa mas uuliyad saran oo laga filayey

Liibaan   

Aaad mid ubeen badan baa tahay, ee nagada beenta

No one wants to discuss with someone who lies about and deny the facts on the ground

me   

Sheekha there is spinning and there is baacbaacnimo, you crossed the line sxb. The basics of this game is stand for you believe in, try to spinn the news your way if you want but don't loose whatever credibilty you have. Whats the point of writting countless messages if your known as the local beenaale? no one believes what you write right? so what would be the point of posting then yaa sheekh? marka work on the credibility front. I wish you good luck.

Ok ,, now ,,, If you listened to the BBC this morning then you realized what i was talking about .......

Half of those Isimada denied the so called BAAQ and they made another BAAQ against that one.

Now what do you say ?? :D

Jamster   

What Isimo? What a bare freaking lie!

ME: I think you have nailed it bruv, this guy is has become our local beenaale as he tried to spin but failed ROYALLY.

Waar heedhaha ,,,, call me baanaale (you shouldn't insult me coz you lost the argument though) or call me what you want the truth has knocked the door.

This is what i predicted and it is coming true ...

Now tell me:

why the bugland supported militia attached Garaad Jaamac Garaad Cali in his house ??

and u said all the garaads united shalay :D