Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Iscaddeey

RedSea   
Originally posted by General Duke:

[QB] Mujahid SNM MMA can defend himself, our exchange is there and available for all. As for you what have you to say for yourself, I knew your stance was fake, and based on the wish to see the south in flames in order to get your clan fiefdom its coveted recognition. Howver the only recognised government is the one in Mogadishu. Led by H.E Abdullahi Yusuf Ahmed.

Is that all you can do,I expected a better explanation of your stance mr.Doorknob.I wont' even get to the idiocy of other parts of your statements,because they lack the least amount of sense.

It's well assurd that MMA doesn't need my defense,however,could you disaprove the claims he has up there,without you going fake smiles.

If you think that I want the south to be in misery,then definately everyone esle,even those from the South itself ALL want their regions to be in mess.Because all I see in here is you and few handful who have the same stands,while the rest from the south or whatever are against it,so either I am crazy,or my mind tells me the right thing,and that is your creature without a damiir.

p.s,that is Mujaahid ICU supporter,not Mujaahid SNM.

thanks doorknob.

^^^Mujahid SNM I have never belived in wasting time explaining my action to those who play deaf when ever they face evidance, least of all to those who bring emotional arguments to the table. Lets review the issues thats getting on your nerves dear friend.

Fact your phantom state is not recognised nor even controls the land area of the former British colony.

Fact, that the TFG is in control of the whole country and has routed the clan courts and humbled the warlords.

Fact the Somali people specially the unarmed clans and the common man have a historic opportunity to reclaim their lost rights.

Fact, the foreign supporters of the TFG will leave after the national armed forces are trained and able to maintain order across the Somali Federal republic.

Dowladda Federaalka Soomaaliya oo Lacag Culus ku soo rogtay Garoonka Diyaaradaha Muqdisho

Xukuumadda Ra’iisal Wasaare Cali Maxamed Geeddi ayaa Lacago fara badan ku soo rogtay dadka ka dhoofaya Garoonka Diyaaradaha ee Magaalada Muqdisho iyo kuwa ka soo degaya Garoonkaas.

Sida ay inoo xaqiijiyeen qaar ka mid ah Shirkadaha Diyaaradaha ee isticmaala Garoonkaas qof kasta oo Soomaaliya waxaa lagu soo rogay lacag ka badan 100 Dollar, Lacagtaas oo la sheegay inay leedahay Dowladda Soomaaliya oo galayso qasnadda aan la ogeyn ee Dowladda.

"Qof kasta oo
duulaya
ama soo
degaya
waxaa laga doonayaa lacag dhan
150 Dollar
, Lacagtaas waxaa ku xisaabtimaya Dowladda iyo Shirkadda Duulimaadka, qofkii doonayo inuu Lacagtaasi bixiyo wuxuu raacinayaa Lacagta Tikidka, micnaha Lacagta waxaa loo dhiibayaa Shirkadda kadib Shirkadda ayaa Dowladda ku wareejinaysaa," ayuu yiri mid ka mid ah howlwadeenada Garoonka Muqdisho oo diiday in Magaciisa la shaaciyo.

Lacagtan meel ay ka socoto iyo meel ay u socoto qofna ma Fahsan, mana jiro xubin ka tirsan Dowladda oo Lacagtan ka hadlay, mana muuqato baahi Dowladda Federaalka u qabto in dadka u dhashay waddanka Soomaaliya lacag intaan la ek lagu soo rogo.

Dad fara badan oo aanu la kulanay ayaa waxay inoo sheegen in ay la yaabin yihiin qaabka ay Dowladda u Maamushay Lacagta Garoonka Muqdisho gaar ahaan Lacagta laga qaadayo qofka imaanaya iyo midka dhoofaya.

Well, Geediyoow, adiga iyo dowlad ku sheegaaga iska baashaala. Grab and xoog as much as aad dalka iyo dadka masaakiinta aad ka qaadan kartid. Isbaaradii cirka uu Amiin Caamir sheegaaye waaye tan.

150 U$ dollars is a lot of money. The last time I remember a go-and-back flight to Dubeey [Dubai] costed $300 and to Neyroobi, far less.

Imagine a poor mother rabto inay isku soo daaweyso magaalooyinkaas laga qaado the same price as the whole ticket. :mad:

Dadka Magaalada Muqdisho oo ka welwelsan Sharciga cusub ee Xaaladda deg degta ah ee awooda siinayo Madaxweynaha

Tallaabadii koowaad ee la qaado markii sharcigan meel mariyay Baarlamaanka soomaaliya waxay noqotay mid lala dhaco Saxaafadda Madax bannaan ee Magaalada Muqdisho, shalay waxaa albaabada loo laabay 3 Idaacadood iyo hal Telefishin, kadib Idaacadihii kale ee shaqeynayay waxay bilaabeen inay is ilaaliyaan, xitaa Wargesyada Madax bannaan ayaa waxaa uu saameyn ku yeeshay Tallaabada laga qaaday Warbaahintaas.

Labadii qof meel fadhida marka ay sheekeysanayan waxay bilaabayaan inay dhinacyada iska fiiriyaan, maxaa yeelay waxaa durba la bilaabay oo ay Dowladdu bilawday inay Magaalada u kala dirto dad dhar cad ah oo soo gudbiya dadka caadiga ah iyo kuwa aan caadiga ahayn waxyaabaha ay is dhaafsanayaan

The news is reported by pro-dowlad ku sheeg site.

Dowlad ku sheeg, non-existent, treacherous ayaa saas u dhaqmeyso. Mid waliba hadana taagdaran, without Xabash aan meelna gaareen ayaa sidaan u dhaqmaayo, awood iyo waxba iyagoo heynin.

Roor adigoo socod baran waxaa la dhahay both waa lagu kufaa iyo lagu xooqmaa.

^ One day its wadaad ku sheeg. The next dawlad ku sheeg. But if saransoor or shariif ahmed were on the top of the helm you wouldn't say the same? Would you?

You know and I know that a flight cost more to Toronto then in Calgary or winnipeg. WHY? Ofcourse due to the higher landing fee in Toronto. Different cities have different rules. The biggest city in a country has usually the highest cost to land a flight and hence the cost are passed on to the customer. Thats why many people use the airport in Hamilton.

However you'll argue because you just want to for no particular reason. How do you expect the gov't to raise funds? Beg for international hand outs for everything?