Sign in to follow this  
Som@li

GABAR LAGU FARA XUMEEYAY TELEEFOONKA

Abtigiis   

Kolkaan sheekooyin sheegayo mooyee [i think mincing the language will kill the power of it], goormaan xishoon waayay oon profane language cid kula hadlay Afro? Ma sidaasaa la iiga quustay?

Magac bilaash ah unbaa ii baxayee, I don't talk anything more weird than what the average guy talks here.

NGONGE   

Clicking on that site drove my anti-virus software crazy. Seems to have some sort of exploit on it. No good, no good at all.

Cabdow   

The beautiful thing about being a muslim is that, the for warning we are givin before any 'shaleeto' takes place!

Btw, hadiiba hadal lagu bikra jabaayo, boodhy call'ow xaal qaado :D

nuune   

^^^ lool Mid baan maalin dhaweeyd ka maqlaayey, kulahaa, on the phone you don't transmit std or any other Aydhis or disease, so waa the best option kulahaa waana nadiif oo wax ku soo gaaraayo malahan,

adduunyooy xaalkaa ba'

Cabdow   

lol...Aduunyooy xaalkaa ba'indeed...Besides, meeshu hadaaney biology jirin (the xalal way ofcourse) i don't know waxa wakhtiga la'isaga khasaarin...Each to their own, i guess!