Sign in to follow this  
Jabhad

Welcome to Baydhabo[Janaay]: Trully beautifull city.

Ileen Ciyaal Baydhabo ayaa ahayd miyaa? Maku kortay?

Vacation ayaa u aadi jirnay in the '80s marka iskooladda la xiro. Xaafadahaa dhagaha ka maqli jiray aan soo xasuusto sugba, aaheey, found some:

Awoow Casharoow

Baay Barojekt ['Bay Project']

Horseed

Isha

Berdaale

Howlwadaag

Jabhad   

^Maya sxb, I was born there but grew up in

Mog-city. However as soon as peace returns to Somalia, Baydhabo is my number uno destination sxb or even I might settle there, you never now. smile.gif

Try to ignore the few scenes of the Tigree collaborators[criminals] in this video.

I just watched the video now. Why do one of those so-called "ciidamadda xoogga dalka Soomaaliyeed" [and I dont know whose dal with xoog they are defending since they are too busy collaborating Xabashadda, the very enemy they were supposed to defend the nation from] thugs are blaming Soomaalida dibadaha degan?

Xataa maba hadli karaan kuwaas thugs ah kuwa la wada wareysanaayo oo half maankooda waa maqanyihiin, too incohorent to make a simple sentence, and possibly under the influence Eebbe knows what. Kan qeylinaayo moooryaanka u eg oo ciidanimana sheeganaayo ayaa iga yaabiye runtii ranting about Soomaalida dibadjooga and BBC Soomaali of what had befallen to Soomaaliya. Soo iskuma jeedo asaga Xabashi la safan u dagaalamaayo?

NB - The song that accompanies the video ayaan ka helay. Very daljecel song. "Nin lagu seexdoow ha seexan, ha seexan. Soo jeedoow ..."

Jabhad   

^Thats powerfull wadani song indeed. Heesta kale gabdhaha iskuulka Marxuum Cabdalla Deeroow qaadayaan caadi maaha. Starts @ 12:30.