Sign in to follow this  
FatB

shame

nuune   

professor, that was nice, u really can write the language, if u repeat da broken words over and over u will at last write da correct one, so ur problem with the language is limited,

for example:

you need to identify the difference between Dha and Da or Kha and Qa and the likes.....

you have no problem with how u will connect long vowels though many people have problems with that, u don't.

My Somali is quite bad too, it doesn't help that I don't know many Somali people. People often say I speak like an 8-year old when speaking Somali. But I've noticed a visible improvement in reading and writing skills since I joined this forum and was forced to read the posts written in Somali (I used to skip those ones and only read the English posts).

Originally posted by OG_Girl:

Alle huh :confused:

Speak to me language I understand English or Arabic please if you want to address me.

Thank you in advance.

Salam

Ar tujubaan, ama luuqad fasire ayaa loo baahan yahay, si aan isku fahamno aniga iyo OG Girl.

Ar yaa jooga meesha, ar wuuuuuuuuuuuuw!

ar u kaadi amaan carabiga aqaan............ alah markii ugu danbeesay walax bartood waan fahmi jiray, yaa sug bal:

Kayfal xaal marka hore, OG Girl?

I think my reading and writing is pretty good. Putting sentences together...well it depends on the day really.

Am I the only one who gets dizzy looking at a paragraph written in somali..I don't know where to begin...so I usually just don't. I say we go back to our original letters.

Brother alle_ubaahne ma maqli jidhay "No wind, No waves" qofka bina aadanka ah waxa aan significant ugu fadhinin in uu barto ama uu xil iska saaro waa habeenkii xalay ahaa oo tagay.

Waxaan dareemay in aad xil iska saartay in aad qoftaan waxa u roon u sheegtid, adoo sheegidiiba bilaabin ayay saluugtay, marka waxba ha is daalin ina adeer.

Soomali waxay horey u tiri" haduu faras kaa dhumo, waxba raadis badan ha isku cirib goyn, malaha ma ogid in uu maalin kuu soo noqon doono asagoo xeeyn fardo ah kuu wada" so lets hope brah

asxantu

Shoobaro,

Walaahi waxaa tahay nin oday ah oo sharaf leh. Xikmadaada waa i deeqday walaalkiis. Laakiin xageyga inaan dhalinyarada, gaar ahaan, kuweena qaldan saxo waa arin iga go'an oo aan marnaba laga quusaneyn. Sidaas darteed waaku mahadsantahay sida sharafta leh ee aad talida iiga siisay arinta kusaabsan "Barashada Afkii Hooyo".

Ibros, (Alle-ubaahne)