Sign in to follow this  
Tusbax.Madow

New

Kool_Kat   

Originally posted by Tuujiyee:

Aniga waxaan ahay darbi jiifka SOL oo wax kaste baan korka ayaan kagala socdaa so if you need help
ii soo ganuunac! adigoo baati dhamaad ah sita..

wlc yaree ciyaal Dixon lee hanugu noqon...

LOL KIX LOL KAX LOL HAHAA...Stubidh guy, made me spill my coffee on the keyboard...Sheemo...Just when I thought inaa wax waalan sii dhihi karin, darbi jiifkaa tahay maxaan dhahaa...

OH please nigga! lol. This is AT&T(not an accusation). Where the MODS, this guy is out of control. AT&T, somali castro, and now this. This gotta stop.

War idinkana A&T aad ku waalateen dhaafa bisinkee wah...

Still loooooling@Tuujiye...

Tuujiye   

lol ar mugoo maa naga qarisid ciridkaan loo qabo daanyeer dabadiisa calaashaan "gaduuuuuuuuuuuuuuud"

kaalay qoftaan hadii la dhaho tusbax madoo does that mean qoftaan intee madoow dhaaftay ee uuuuuul noqotay?

Wareer Badanaa!!!

Abtigiis   

Haa'e, I think she needs to be told that is my reserve name. She should drop it.

Warancadde

Waryaa, it is true I chage my names; but not ny looks. I always have that smiling young boy who reminds me of my youthhood. Anigu marna lama bixin Somali castro iyo this Tusbax. Madoow imposer. my name was Abtigiis& Tusbax.

By the way, sidii wax walan buu ku leeyahay "tolaa'yeey he is out of control".

Abtigiis   

It was my name dear. Ask Xinn. Abtigiis &Tusbax was my name. But if you want me to leave you alone, send me a PM. Particularly if you tick [female] in bank forms.

Abtigiis   

PM me ifahan'oo. Horta ya ku siiyey 'orientation'ka'. Iska ilaali Nuune,Ducaysane iyo Faarax Brawn. Aniga iyo Ngonge iyo ayaa aalaa gabdhuhu na soo maraan.

Abtigiis   

Ngonge,

I told her she needs to PM you or me. Orientation aan anaga aheyn haday qaadato, we are in for a trouble. I am already celebrating this new CL of mine.

NGONGE   

^^ I don't think you should ever use the name A&T again, saaxib. :D

ps

She should PM me first of course. And she should AVOID Nuune. Ninkaa awliyo ayuu sheegta. Awliyo tusbax la hur dhigay, ka waran? :D:D