Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Somaliland to be the first nation to experience the fastest broadband in Africa

Tuujiye   

^^^ Ibti Fufu wuxuu aaminsan yahay in ee boorame tahay "bush" marka hala yaaban.. waa nin wiligii kusoo koray caro maanyo iyo bacaad..lol..

FuFu boorame mar hore aa laga wardoonay duqa ee meeshaan farah ka qaada! ciyaal kismaayo oo lugu soo korshay biyo ceel, wiligood Boorame ma iskeneesiin lool..

Wareer Badanaa!!!

MZanzi   

^^ fiiri marka aad aqrineysay hal "IL" aad isku heesatay aan umaleynaa ee indhaha kala fur muraajico kusamee markale ;)

Tuujiye   

lol@Muraajico.... Waraa gabarta ha ceynin cunugyahoo bulliga ah! Ibti this guy dacaayad buu ebar kaaga dhigay ee iska qabo!

Wareer Badanaa!!!

Ibtisam   

^^Muraajico means revision. My Quran Xamiri teach back in the days always use to say, after salat muraajico ayun samein.

Fu- my eyes open, and I told u what you said.

MZanzi   

^^LooL

tuujiye Duqa adiga qoftaan dar "Alle" aan oga baqaa reer burco waaye BUDH ka yeysan so cabeesan ee hanagu kaakicin ;);)

Ibtisam   

^^Budh lagugu duufey, maxa Burco keeny meesha, I hate when people like you talk like you know people from Burco, na diig waray, haadi kale wa daagal whole man. icon_razz.gif

MZanzi   

isgaabi nooh burco managa xigtide smile.gif

PS.ibti, i have lots of friends from burco waa dad fiican oo aan laheli karin laakin waa madax yarayaal badankoood smile.gif

Ibtisam   

^^So you think reer Burco wey fudfud yihiin??

JB is going to be very happy when he sees thats his topic has 2pages response. redface.gif

Somaliland to be the first nation to experience the fastest broadband in Africa

This statement is flawed. First,Somaliland is not a Nation *Yet*, 2ndly, What good is a fast broadband when only .01% of the population has access to the internet? The priorities are flawed.....