Sign in to follow this  
Paragon

Americans, eh? lol

Paragon   

^^Lol

Xiin, waxaasaa odeynimo ah. Laba-xidigleynta iyo sadexleynimaba waa lagu boorriyaa ragga da'da yar oo idil smile.gif . Adeer Brown, xiin taladiisa yeel anna faatixada aan kuugu marnee :D .

Xiin, sawirkaa aad u aragtid waa berigaan wiilka ahaa ee aan ilkaha sare lahaa ...hadase, ciddii i aragta garkeyga quruxdiiseey la maansha-Alleeysaa :D . Laakiin weli heer Garweyne laygu yeero ma gaarin balse adaan taa kugu tuhmayaa sxb lol. Gar ninkii lahaa ku yaal iga dheh!

Brown loool@Eegan iyo Aggah! Ina Aabooy unbaa kaa dhiman. Rageedii baa tahay sxb lol.

Paragon; ragga sawirada aan ka haysto waa sidan:

Paragon- nin cas oo gar weyn.

Castro- oday gaaban oo okiyaale qaba.

Brown- biid & caqli badan

Che- arday caato ah oo aan wajiga wax timo ah ku lahayn.

Paragon   

Xiin, Waad cas tahay in la i yiraahdo waan iska jecelahay Xiin. Runtase Illaahbaa og lol. Laakiin sawirka aad Castro ka heyso ayaa cajiib ah! Waa nin si alle isaga gaaban oo ookiyaalle mugdi qam ah xiran har iyo habeen smile.gif ...lol. Allow sahal umuuraha... Che-na waad tiri waa arday caato ah oo ay dabeeshu hadba gees u qaaddo lol. Yaa kale? Brown...waad sheegtey inuu yahay nin biid ah ..ka waran hadaan ugu yeero ninka ay reer Waamuhu yiraahdaan Biid-Xaar ;)

Xiin,War hawo xume,Mabda' la'idaa? Understandingka waa huuf,waxba kama jiraan.Markaan shabaqa soo galo, all that is thrown away like a bucket of water,Yaa xiin? :D

Paragon, Ma aflow baa tahay? LooooL. Caku jad. Adeer that was funny Though.

Devil,LOL. . So what are you offering? Ubax could sing :D

Edit: Wtf is Biid? LOL. Fool xumo waa laigu xante horaan but caqli xumo laiguma sheegin ,yaa xiin :D

Brownnie, you're overanalyzing it adeer :D . Take the advice of the expert.

Paragon, biid-xaar ka daa ninku waa qaali ahe'e :D !

Ah, Serenity has finally come out. How does Xiin look? It all depends at what point of his age. You know, there was a time when I was an ideal stud in my look and in importance had an alpha male like character. But now adeer talaf baan ahay :D :

Xiin’s build: Wuxuu u dhexeeya gaabni iyo dherer.

Xiin’s color: wuxuu udhexeeya maarriin iyo madow.

What say you yaa Serenity? How does that fare with the picture you have of me?

edit. LOL@Brown. Waryee biid waa xarrago dee. Aggah!

Originally posted by xiinfaniin:

Brownnie, you're overanalyzing it adeer
:D
. Take the advice of the expert.

Paragon, biid-xaar ka daa ninku waa qaali ahe'e
!

Ah,
Serenity has finally come out. How does Xiin look? It all depends at what point of his age. You know, there was a time when I was an ideal stud in my look and in importance had an alpha male like character. But now adeer talaf baan ahay
:

Xiin’s build: Wuxuu u dhexeeya gaabni iyo dherer.

Xiin’s color: wuxuu udhexeeya maarriin iyo madow.

What say you yaa Serenity? How does that fare with the picture you have of me?

Serenity, Anaa ku sheegayo. Xiin waa nin gaabanoo madow. Warka xalkaa ku xir. icon_razz.gif

LOL@Che's & Castro's descriptions. I always picture castro to be tall & slender. Your typical Maryooley.

I’m afraid that doesn’t do much Xiin, I was hoping for something along the lines of ‘6 foot, well built, handsome (LL Cool J’s almost identical younger brother), no-grey hair in sight…’…. That sort of thing.

Of course, your looks don’t really matter to me. I admire you for the countless nuggets of wisdom you give to your fellow nomads (Like Brownie in this topic). lol

Originally posted by Brown:

Serenity, Anaa ku sheegayo. Xiin waa nin gaabanoo madow. Warka xalkaa ku xir.

Haye :D

Castro   

Originally posted by Brown:

I always picture castro to be tall & slender. Your typical Maryooley.

Slender kulaha. Atheer I don't know the meaning of the word. But otherwise ishaad ka tuurtay. I'm actually 6' 5". In height and width. LOL.

Originally posted by -Serenity-:

I’m afraid that doesn’t do much
Xiin
, I was hoping for something along the lines of ‘6 foot, well built, handsome (LL Cool J’s almost identical younger brother), no-grey hair in sight…’…. That sort of thing.

Haye

Dissapointed iga dheh. Try the next Nomad yaa Serenity :D

Slender kulaha. Atheer I don't know the meaning of the word. But otherwise ishaad ka tuurtay. I'm actually 6' 5". In height and width. LOL

Inalilaah. Calool fuusto haye? icon_razz.gif

Shakti   

"I always picture castro to be tall & slender. Your typical Maryooley." he is clearly insinuating that u posses some sort of feminist flare.. the hell is matter with this man.. u mention ubax n there goes his mind.. damn u browny :mad:

time 2 hit the metro.. browny see u there.. ok ;)

Originally posted by -Serenity-:

I’m afraid that doesn’t do much
Xiin
, I was hoping for something along the lines of ‘6 foot, well built, handsome (LL Cool J’s almost identical younger brother), no-grey hair in sight…’…. That sort of thing.

^^ :D:D inama caadhi maoho!

In all fairness, my bashfulness does not allow me to do that yaa Serenity smile.gif . I am more than i can say.

LOL@Castro.