Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Xamar - Janaayo, 2013

Marinaayana maxee ahayd? Liido maaka wadaa? If yes, waa tagay habeen iyo duhurba.

One thing I realized while I was in Xamar was the absence of birds in the city. I know inay aad u qaxeen the avian family, but their absence in the city was very noticeable to me. Early mornings every day -- 6:30 am -- waxaa kusoo kici jiray dhawaaqa hoomanka baabuurta (biiiib, biiiiiiiib), not the singing of the birds. Granted, the hotel I was staying at was on jidka Maka Almakurama at Guriga Shaqaalaha, my room's window facing that very, very busy thoroughfare. Hoomanka baabuurta sidee u bilowdaan aroortii ilaa laba saac habeenimo (8 pm) wee yeeri jireen nonstop. Sick.

Kaaraan? Xamar mee ka tirsantahay Kaaraan maanta? Kaaraan, Yaaqshiid, Huriwaa iyo kuwa kaleba Xamar maanta laguma xisaabiyo. Waa 'old' Xamar degmooyinkaas, dad fara ku tiris ayaana degan. The 'new' Xamar waxee bilaabaneysaa wixii dhanka koonfur kasoo ah jidka Wadnaha, especially jidka Maka Almakurama.

Miskiin-Macruuf-Aqiyaar;918614 wrote:
Kaaraan? Xamar mee ka tirsantahay Kaaraan maanta? Kaaraan, Yaaqshiid, Huriwaa iyo kuwa kaleba Xamar maanta laguma xisaabiyo. Waa 'old' Xamar degmooyinkaas, dad fara ku tiris ayaana degan. The 'new' Xamar waxee bilaabaneysaa wixii dhanka koonfur kasoo ah jidka Wadnaha, especially jidka Maka Almakurama.

Sheeko, people are buying 5-6 million dollar houses in Marinaaya, yaaqshiid traffic jam kama dhamaato a friend of mine told me this morning. Malaha adiga ayaay saas kula tahay

LOL im going to xamar this June. war sxb walahi i spoke to my adeeryalo who lives in Yaaqshiid as well some weeks ago they said amaanka aad ayuu fiican yahay maalin iyo habeen. Kaaraan is true gar ahaan arjantiin and those areas aint good.