Sign in to follow this  
Akash

Borama oo Calankii Maamul Goboleedka Awdalstate of Somalia Laga Rasaas ka Socota Magaalada,

Freedom   

And yet again you avoid my question Libaan, scared the answer my question cause you can say all you want i am calling you out loool. Answer my question what are you?

Liibaan   

Freedom;763938 wrote:
And yet again you avoid my question Libaan, scared the answer my question cause you can say all you want i am calling you out loool. Answer my question what are you?

Debate like grown-ups, don't worry about online character and what I am , go get a life.. Mr F, you are hater and clanist, that should concern you.

Akash   

Mudaharaadkii Ugu Balaadhnaa ee Abid Ka Dhaca Boorama oo Maanta Lagu Taageeray Gooni Isku Taaga Awdal State

Maleyshiyada SNM, Ayaa Rasaas aan loo Aabo Yeelin Oogta Kaga Qaaday Kumanaan Isugu Jira Dhalinyaro, Waxgarad, Hawaweyn iyo Odaayaal ka dib Markii Mudaharaadkii Abid Ugu Weynaa ee Ka Dhaca Magaalada Boorama ku Shaaciyeen Inay Taageersan Yihiin Awdal State, Kano Soo Horjeedaan maamulka Somali diidka ah ee SNM [somaliland]