Sign in to follow this  
Maaddeey

It's time to boycott SOL

Maaddeey   

After long absence I see the forum threads has a new face, and i'm -BARTI-YAQAAN- and in the process -WAA HADDAAN U MALO WANAAJIYO- at least two of my threads are deleted!.

Shall we go EGYPT nad TUNISIA or u'll change ur policies, we won't let you change or make promises like MUBARAK!!!. ;)

Salaam to all.

Maaddeey   

^^Salaams Akhi Showqi, albaab maahee meeqa topic baa nalaga xiray!!, teeda kale where's my Al haji Shabaaz avatar, waa kuwaan oday reer baraawe ah meesha ii soon saaraye!! :D yaa ka dambeeyey sheekadan!!, ma LSK!!??

Showqi   

Haa Avataryaashi oo dhan LSK aa qashinka ku daray. Qof kasta waxaa la siiyey Avatar cusub. Adiga waaba laguu naxariistay, koofiyad Baraawe aa lagu siiyey. Aniga waxaa la i siiyey Taaladii Daljirka dahsoon ee Toronto (CN-Tower).

Dad badan aa la waayey. Adiga waaba soo gashay hada, lakiin Saxiibka Haatu ilaa iyo hada lama haayo.

NGONGE   

Salaam sheikh Maaddeey. Don't worry about SOL, you'll get used to this new set up in no time at all. The only problem you'll have is when posting long posts. You have to break it down to thread posts instead of one (I think that's why A&T gave up. Heh).