Sign in to follow this  
Paragon

Tayo Beele Curadadii Markeey, tigre u yeerteene

Paragon   

Xiinfaniin, pay attention to my amateur poetics :D .

Tayo beele curaddadii markeey, tigre u yeerteene

Xukun tiigsigiisa mooye ka tage, Tubihi toosnaaye

Tab dabaal ninkii aan oqoon ayaa, moolka tiimbada e,

Alloow talada soo toosi baan anigu, abid ku taamaaye

Taageer tolkeey Allahayow intii, diinta garab taagan.

Warmahana tumaatiyi tigraha tiro dhamaantood e

Oo Tuugta Baydhabo ka yeel, Tacab lumoon tarmin.

Paragon   

^^I did sxb. The guy is good at his art, I must give it to him. Some people (whom I strongly believe are very tribalistic) think he is not good enough poetically but I enjoy reading and listening to Abshir Bacadle's poetry. Pure delight.

Originally posted by Abaadir:

Nice Buraanbur Paragon.

LOL, Xabashi la dhaqasho dhibkeeda lehda. Waa kana wa hadaan nin somali aan kala aqoon the difference btwn Baranbur & gabay. War Xabashi ku dhilifow,hada ayaan ku soo xususiyo, Raga somaleed wee gabyaan, Haweenkane wee baramburaan :D

"Baara-Gon"[ :D ],Adeer i like this part:

Tab dabaal ninkii aan oqoon ayaa, moolka tiimbada e

Pi   

Not bad. Decent Buraanbur.

Paragon, dude, why not contribute to the ICU's cause in a more tangible way? We've all seen the putative pictures of the adolescents in arms. The ICU can seriously use a a few arms to carry their Kalashnikov's. You probably can't go to the front lines because of extenuating circumstances (logistical problems?).

Anyway, there aint no better way of going to Jihaad, and then ascending to Janna while singing some good ole buraanbur. Maybe the angels will join in on the chorus. :D:D

Paragon   

^^^Lol@Buraanbur. :D . Thank you adiga iyo Abaadir ilma adeerayaal. And thanks Pi, for mentioning Janna and angles joining the chorus of my singing, to get that kind of back up singers must be heavenly smile.gif .

Brown lol, iska daa raggan, wey yara dacareysan yihiine ;) . Thanks bro.

Caaqil, lol. I think wixi igu aasnaaba intaas ayey ahaayeen sxb.

Xog Ogaal...don't worry bro, my lines are easily understood because of the daily words i've used. Look closer, its easy sxb.

Brown lol, iska daa raggan, wey yara dacareysan yihiine .

^^ KKKKKKK :D

War dacaar/Ducuur maahin, Geed ciin ah oo Tigrada dhulkeeda kabaxo ayee daaqeen. Ileen waa xoolo,geed doog badan oo cagaaran umbeey arkeen asee daaqeen,isma dhihin geedku ma ciin ba?? Mataga iyo shubanka aad ujeedid, Waxaa uleh geedkaas ciinka ah :D

Paragon   

Lol, Brown. Waxaan maqliyey: 'Geelloow daaq oo daaq, balse markaad Ciin daaqdaad laguu yaabaa'. Lol marka raggan waxaan leedayahy Ciin beey daaqeen oo sidaas ka dhigey? smile.gif Allow Ciinka na gees mari.

Originally posted by Paragon:

balse markaad Ciin daaqdaad laguu yaabaa'. Lol marka raggan waxaan leedayahy Ciin beey daaqeen oo sidaas ka dhigey?
smile.gif
Allow Ciinka na gees mari.

:D . You hit the Musbar on the Madax[yuuls]