Sign in to follow this  
General Duke

Sharif Ahmed attacks IndaCade Dahir Aways

Originally posted by Hunguri:

quote:Originally posted by J.a.c.a.y.l.b.a.r.o:

quote:

Sheekh Shariif Ahmed, waa nin nadiif ah. Oo gacantiisu nadiif ka tahay dhiig iyo ummad Somaliyeed

Waar ma la inaga hubaa ?? ,,,,
Adiga dee meel baa ku bugta. Hadda, ninkaa la wada garanayo ayaad danbi u raadinaysaa.
smile.gif
Waxba maaha qoladiina Hargaisa, inaad maalin dhaw Sheekh Shariif qabsataan. Oo tidhaahdaan, Waar dee Hargaisa ayuu odayaal ku dilay barigii Dawladii Siyaad Barre. Waniyow, Quraan halaydin saaro
smile.gifSu'aal uun bay ahayd dee ,,, jawaabteediina Che baa bixiyay ,,, :D

^LooooooooooooL.....ninyahow rag indinka dacwa badan ma arkin.

Hunguri...I killed nobody, but I think indifference specially when issues matter is somewhat criminal

Hunguri   

Che, aduunka wax ka dacwad iyo cabasho badan maynu arag qoladan Hargaisa smile.gif . Aniga i waydii dee. Waar adigaaga Che ah ayay ku odhanayaan. Sanadkii 1978, Bishii January, Maalinkii 16-ka, saacadu ahayd 12:30 habeenimo, ayuu 13 oday oo annaga ah basaasay ama af duubay smile.gif . Markaa dacwadoodu ma dhamaato. loool. Hada, waliba waa qofkeey doonayaan inay dacweeyaan. Waayo Rayaaleba basaas ayuu ahaayoo, hadaad hada JB waydiisid. Wuxu ku odhanayaa. Aaaah, Xaasha waar ma Waliga naloo soo diray. Waligii waxba ma eegin smile.gif Waa ummad nooc ah ;)

Sanadkii 1978, Bishii January, Maalinkii 16-ka, saacadu ahayd 12:30 habeenimo, ayuu 13 oday oo annaga ah basaasay ama af duubay

Walee dad khatar ah baanu nahay hadaanuba sidaa wax ula soconno ,,,,,,, :D

Soomaali siday u dhan tahay are registered in a blackbook ,, ninkii na soo doonta kitaabkuun baanu u baadhnaa markaasaa la soo helaa wuxuu qarsanaayayba ,,,,,, :D

Hunguri   

Dee laakiin, kitaabkiinu waa kitaab nin waalan idniin qoray, ama miyyir qab laguma qorine smile.gif waxaan filayaa idinkoo mirqaansan ayaad qorteen lool. Malaha idinkoo jabane ama qasaal jaad ah ku guraya dee smile.gif . Waayo, waxaan la yaabanahay kittaabka arki waayay!

(1)Rayaale

(2)Ismail kii reer Samatar, ee Arrimaha gudaha

(3)Cirro

(4)Faisal-ka waalan ee aan miyyirka qabin

(5)Siilaanyo oo ay kursi kaga dhegtay smile.gif I heard, habeenkii he sings this song while asleep

Kusrisaagaan Caashaqayeey

Kursigaasaan Caashaqayeey

Madaxwayne Mar i dhaha eey

Madaxwayne maruun dhaha eey

Sug, yaan kaloo illaawayaa. Wallee qolyo badana maskaxdayda ayay hada ka maqqanyihiin. Markaa bal buuga eega!

Maya kitaabkaasi wixii reer SL ah bari iyo galbeed meel gaar ah buu ku qoraa oo waxa la isku ogaa inaan iyaga loo kitaab furin hadaanay darka jiidhin.

Laakiin cid kele oo dhan balaa laga soo qufayaa ,, xasan turki oo is lahaa cidi kuma oga ayaa na soo doon doontay dee waatii iska daa taariikhe xataa isagoo direyskii xidhan sawirkiisa la soo saaray ,,,, shib maalintii baa hadal ugu dambaysay ilay cid baa ku og ismuu lahayne.

Markaa ,,, Soomaali cid ka maqani ma jirto kitaabkaa ee midba markiisaa lala sugayaa ,, ka iska aamusana waa laga qallay nayaa ,, ka afka dheer nala soo galana dadkaa loo sheegayaa ,, :D

Abtigiis   

The point is local vendattas must play secondary role when the issue at hand is re-liberation of Somalia. I have no facts to counter your allegations, but I still think somehow you misunderstood the old Sheikh Hassen. I know the Shiekh might lack political shrewdness, but no one I know have ever doubted his patriotism.

Jacaylbaro

Sheikh Sharif has no blood in his hands and your attempt to smear his name is based on your ill-will towards the people of Southern Somalia. you hate stability there. Cause you think that will undermine the wild goose chase after recognition. My dissatisfaction with Sheikh Sharif is aptly captured by the poem you posted on another thread, though. I think Sheikh Sharif is not good enough for the courage and perseverance the work of freedom-fighting demands. Ka dhex kaluumaysi baad wadaa!!!

Hunguri

Don't you think at this era of techonology, where one is from hardly matters as far as getting the right information is concerned? And you haven't answered my question on Indhacadde. Shalay haduu qaldanaa, Is it not hypothetically possible that he might be on the right path today? At least the cause he is pursuing has the support of millions of Somali's. Give the 'devil' his due! Waa nin rag ah!!

Jacaylbaro

Sheikh Sharif has no blood in his hands and your attempt to smear his name is based on your ill-will towards the people of Southern Somalia. you hate stability there. Cause you think that will undermine the wild goose chase after recognition. My dissatisfaction with Sheikh Sharif is aptly captured by the poem you posted on another thread, though. I think Sheikh Sharif is not good enough for the courage and perseverance the work of freedom-fighting demands. Ka dhex kaluumaysi baad wadaa!!!

I asked a question ,, i don't understand why you take it all the way to all those accusations coz of a simple question i asked.

I'm now concerned that some of the members from that area you mentioned don't agree with you on that. You can discuss with them about the little blood they said the sheikh has on his hands.

Abtigiis   

What is this new trend of painting every Somali man with 'blood on hand' business?!! If I guess it correctly, all these allegations against Sheikh Sharif or Hassen Dahir border on illegal association to them of what members of their clan might have done to other people. In that logic, no one will walk free. Otherwise, Even Hunguri's assertions mean nothing as far as proof of their culpability is concerned. HANDS OFF THE CULUMA, you guys!

JB- you haven't asked a question. It was an attempt to fuel an insidious backlash against anyone you see as credible leader in the south. Waynu is fahmaynaa!!

Caqligayga waxa ku jiraad sheegtaa sow maaha ?? ,, maxaan kuugu yeedhaa markaa besides maqiiqane ,,, qalbi oge ??

Hadaadba su'aashaas ka booday ,, shaki baaba i galay oo wax aad qarinayso baa jiree iska qiro.