Sign in to follow this  
XOG-ogaal

We lost the war

Don't listen to the media ,,, no one is reporting from inside the Army coz they are military ,,,,, you never know if they lost hundreds ,,,,,,,, we only see those ones wadooyinka la jiid jiidayo

but if the civilians have a good and skilled leadership then they might win like they did against UNISOM ,,,,,,,,,,

Odayaal cannot lead this war i guess ,,

this bs! i just talked to xamar an hr ago! amxaars in the staduim are done deal... they are all prisoners! no ethios are coming! no body knows the where abouts of yeey! rumours are that he be flying to kenya soon!

ERATEERIYA(keyword)(dont worry about the keyword thing, its just 4 my record stuff)! is on the move!! watch for war soon between them n ethiopia say around june/july...!

how many countries will ethio break up into! i predict around 5!!

very reliable source! they were a brigade that got lost when the invasion started. basically, after the sieze far was going on, the ethios invaded in the middle of the nite and then the ethios were broken up into parts when they invaded. this part at the staduim is history. all them has been captured. actually, they surrendered.

that is a good news ,,,,,,,,,,,,, but will they stop fighting ????

i don't think ethiopia will brake up into governments ,,,,, the whole world is watching their AZZZZES ,,,,,,

rudy your post "confirming" the overtaking of the stadium will be saved for later. Real question is, what will you say when it comes out that you were lying? Will your 'holiness' dissolve?

Somaliweyn Media Center (SMC) Muqdisho 01/04/07

Iyadoo maalintii afaraad uu galay dagaalka ka socda Muqdisho ayaa waxaa isbedel weyn ku yimid jawiga dagaalada oo ka duwan dagaalkii saakay dhacay kuwii ka horeeyay, iyadoo dagaalkii maanta dhex marayay ciidamada Dowladda oo ay taageerayaan kuwa Itoobiyaanka iyo kooxaha ka hor jeeda ayaa waxaa yaraanaya madaafiicda iyo rasaasta wiiftada ah ee ay isu adeegsanayaan labada dhinac.

Degaanada ay dagaaladu ka socdeen labadii maalmood ee ugu dambeysay marka laga reebo maanta ayay la wareegeen ciidamada huwanta ah oo iyagu saacadba saacada ka dambeysa ay soo gaarayaan gurmad fara badan oo isugu jira qalab iyo ciidamo, hase yeeshee kooxaha ka horjeeda ayaa iyagu haatan ku sugan goobo teel teel ah oo ku yaala agagaaraha meelihii ay dagaaladu ka socdeen.

Waxaa weli isaga sii qaxaya magaalada Muqdisho dadweynihii degenaa, kuwaasoo gaaraya goobaha nabdoon ee hareeraha magaalada Muqdisho, gaar ahaan degmooyinka Afgooye, Balcad iyo Jowhar, inkasta oo dadka barakacaya ay qaarkood ay u soo qaxeen degaanada nabdoon, sida degmooyinka Kaaraan, Madiina, Shibis, C/Casiis, Shangaani, Boondheere iyo meelo kale.

Dhinaca kale waxaa soo badanaya qeyla dhaanta laga muujinayo sii socoshada dagaaladan, waxayna hay'adaha gargaarka caalamiga ah iyo kuwa wadaniga ahba welwel ka muujiyeen xaalada ay ku sugan yihiin dadka ka barakacaya magaalada Muqdisho, inkasta oo Dowladda Federaalka ay sheegtay inay dhowaan soo afjareyso howlgalada Milateri ee ay ka wado gudaha magaalada Muqdisho.