Sign in to follow this  
Abwaan

Baasaboorkii Soomaaliga miyaa haddana beec laga dhigay?

Anigu waxaan SOO JEEDIN lahaa in gobal walboo Soomaaliya ka mid ah uu sameesto Passport u gaara, chaos iyo chaos

Nuune, I want whatever passport oo adiga qaadaneysid, kaaga lee igu og tahay.

Castro, this is more than naceebka aad yey iyo TFG u haysidee, ee intee lagaa haayaa?

Goodness, you really have problems, and you are way out of line.

Just because labo eray aa aqrisay, and meeshaan aa istaagtaa like its a coffee shop oo 401 west ku yaalo, and you think you are build for siyaasad? C'mon eedo, I know inaa ceel buur iyo meelahaas dagneed oo lo' iyo ari dhaqan jirtay, you and that ngonge, but its getting old to read your condescending ways.

I admit, sometimes, you make valid points, but other times, I just want inaan gafuurka kaa tumo.

Qof aad SOL ka xigtid majirto, ee wax isku reebo, you are losing it eedo.

Teeda kale, MMA, you are good for nothing MOD around here.

We have castro attacking another member for no reason, he went off topic, talking about meel kale aaad, yaa u dirsaday, and why aa waligaa afka u taagtaa? Goormee aa shaqadaada qabanee? You are MOD, do your work, no one asked you to volunteer, maybe admin, but you took it upon yourself to do a job and you are not doing it. HOw many times do I have to tell you, You are not capable of handling this section at all.

I have seen too many of your wajiyaashaada, you report who you want to report, and kuwa kalane aa meelaha afka isula wada taagtaan.

Its a shame MMA, I can't begin to describe how disappointed I am with you as a MOD, very disappointing, if you want the truth, just do yourself a favour and resign or let someone like nuune moderate this section, and you might want to take up the poetry section if you insist on being a MOD etc, baby steps aan ku dhahay brah...

Haye, waa yahay adiga ayaan kaa dhigeynaa. Soo dhiibo your credentials. :D

And about in this thread, a heated exchanges by two members, that is all; I don't see anything to be edited about. Ani kalitalis ma'ihi, mana ku amartaagleeye moderatorship. Dadka ha isku sii dirin, ee kala qabooji, if you can't do that, shib iska dheh then.

Kool_Kat   

^Fiiri adi, meesha caruur maa joogto, maxaa dad la isugu diraa...Markii la dirdiraayo caruur miyaa wah? There was no heated words exchanged, that was us playing around, right Castro? :D Hadaabo taas heated u ma leysid, ilaahay ima kaa tuso anoo heated ah...Diirkaaba kaa qaadmaayo aan u maleynaa... :rolleyes: :rolleyes:

Originally posted by LayZieGirl:

I just want inaan gafuurka kaa tumo.

So violent! Why? Wiilka iska daa...Maxaa gafuur tumoow keenay...

As for MMA, haye shaqadiisa malaguu dhiibaa adi...Meesha dad badan aa shukulileheed yaah...Kan ban-garee, kaas delete his post, taas delete her topic aa ku jirileheed yaah... :D Mugoo ani SLT waan u sheegaa, maalinkii MOD uu kaa dhigo aa meeshaan iigu dambeyso...lol, waxaa burbursatid alahaa kuu sahlo, ani orod maka bixi islaan gaboowday aan ahay... :D

Hadaabo taas heated u ma leysid, ilaahay ima kaa tuso anoo heated ah...Diirkaaba kaa qaadmaayo aan u maleynaa...

Wixii aan ogaa oo aan arkay oo aad heated ku ahayd [and not in this thread] ka daran maa arkaa? :D

Sheekeeba ii keentay.

Kool_Kat   

Alla alla, bal ukaadiya, wiilow^ xaad ogtahay? Xabad igama ogid, ee maa ka joogtid...Adoo dub la' wax ku heynaayo malehee...

PS...Care to elaborate waxaad ogtahay?lol

Castro   

^^^^ Why don't you two meet for a coffee at a Tim Horton's somewhere instead of chatting on SOL. I recommend the one on the 2500 block of Danforth Ave. ;)

Kool_Kat   

Castro, xaasid sanidaa, maxaa Danforth iiga tuuree? Bisinka...There are alot of Tim Horton's on every block in the WEST...Besides, kan alla ima tuso, wax Masiin_Macruuf_Aqiyaar la dhoho meel maba la fariisan kari...Laakiin iska daa Layzie aa shaqadiisa taqanee...

MMA, adiga Williams Cafe aa ku waalatay, qalad aabo ka fahantee, wah, (Bachelor party at the Williams anyone) *Wink Wink*...Soco...

Teedakale, groupka Kool_Kat isku qorqor maa ku soo biirtay adigana...Waa ogtahay waxaad ogtahay, oo aniga aan ogahay, oona isla ognahayee...Micno maleh laakiin, take a number, now a dayz isqorqorka KK is by appointment only, seen... :D