Sign in to follow this  
Sabriye amp co.

The Somaliland Diplomat Boqor Buur Madow addresses Col. A Yusuf In an Interview.

This was a recent interview with a senior Somaliland Diplomat...

The interview went like this..:-

S:-Waxa la sheegaya in ciidamo ka tirsan dawlada Imbagaati ay Puntland u yimaadeen xoojin ciidan oo ay doonayaan inay Gobolka Sool dib u qabsadaan arintaa sideed u aragtaa?

J: Horta C/laahi Yuusuf iyo ciidankiisu wax cabsi ah Somaliland kuma hayaan, meel ay Somali degto oo ay dhibaato ku hayn karaana ma jirto waayo jabhadii SSDDF ee uu hogaaminayey C/laahi Yuusuf waa nin dagaalka niyada ka jecel, balse sida xaqiiqdu tahay C/laahi Yuusuf waa nin fule ah, ilaa xiligii SSDF ilaa maanta tuulo kaliya oo uu C/laahi Yuusuf dagaal ku qabsaday ma jirto, hase ahaatee waxaad moodaa inuu ka daba ciyayo sidii dacawga ciidamada Itoobiyaanku halkay qabsadaan, lakiin awood uu wax ku qabsan karaa ma jirto, dadka reer Somaliland na way yaqaanaan C/laahi Yuusuf.

Source : Click here for the full interview.

He continued on and responded to an alleged threat made by the old colonel:- “Hadalkii ka soo yeedhay C/laahi Yuusuf waxa uu ahaa hadal oohina oo ilamadu ka da’ayso,….oo oohintii sakaraatal mawdka balse ma hayn hadal raganimo ah”

N.O.R.F   

How can one take a man who calls himself King Black Mountain seriously :D

I dont think there is any doubt about Yeey and his garbage retoric being against unity iyo reconciliation.

Northerner

This is man would make an excellent foreign minister. With his point black comments. no one could've saw this coming..

The SL governments need to take him seriously despite his rather awkward name..

Galbeyte:

Who is gana take you serious when you openly stated that you have close relationship with Qaybdiid and Caato. It was the other thread that you have mentioned that. adeer, your friends have too long held hostage for somalia to get govrenment. either wax xukun ninyohow ama ha lagu xukumo.

Nephissa   

tuulo kaliya oo uu C/laahi Yuusuf dagaal ku qabsaday ma jirto, hase ahaatee waxaad moodaa inuu ka daba ciyayo sidii dacawga ciidamada Itoobiyaanku halkay qabsadaan, lakiin awood uu wax ku qabsan karaa ma jirto

Qaxxxqaxxqax! Alla caay weynaa, :D . L0L@ sidii dawacaduu ciyaa kulahaa. Dawaco xayawaan caqli miiran waayee, may dhahaan sidii goroyada :D .

Ducaysano... If your cousins does a crime does it make you a criminal.

I am against All warlords.. So you should be directing your emotions towards those who are blindly following these men.

i thought i'd share my knowledge about these men with deluded brothers here, in order to keep them from harms way but instead I've said something to hurt you. Sorry if it offended you.

Back to the topic now lads..