Sign in to follow this  
somaag

help with translation

exactly they have many things in common niyow ,,,, i think crazy ppl are living in both cities :D

Ninkii soomaalida ugu cayda badnaa was also from Burco ,,,,, Hooraaye

But Burco is still unique with the naming ,,, they have some magic with naming things ,,,, want to see some ??

Hunguri   

And, Gaal-kacayo has lots of magic things too ;) . Anyhow, Bal xoogaa Burco inooga taataabo :D . Gaalkacayo waad ku fogaysoo waxba ulamaad hadhine ;) . Dee ii dhaaf magaalada niyow. Haye kasii daa arrinka Burco lool

Magayada xaafadaha:

Urayso

Isku raran

Garbada

Sii Bakhti

Sakatul Yuhuud

*** Yuurura (men't stuff) :D

*** Yuurura (woman's thing)

Tagsiga Cad

And many more ................... :D:D

Hunguri   

loooooooooool. Gaal-kacayo and the subburbs.

Indha-Adag

Dhagaxoos

Saanbuuse-Laga Adamay

Xunbadii-Doobiluhu tuuray

Dee illeeyn anigu meesha ma tagine lol. Waxyaala kalena waa la sheegayay. Magaaladda hadaad gashid. Oo aad Waslad hilib ah dalbatid. Wasladaa hilibka ah qof-kasta oo magaalada joogaa wuu kula cunayaa ;) . Adigu si kale kuma garatide waxba lama kala laha :D lol

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ,,,,,,,,,,,, Walee inaan feedh ku daldali ninka wasladayda soo farageliya :D:D

I'll PM you what they called when reer burco saw the first women driving a car ,,,,,,,, :D:D

did you hear the name ??

Hunguri   

Maya Waa inoo iyo markaan Hargaisa imaado :D . Sheekadaa halkaa iigu hay. Im coming in a month time insha Allah :D !

Hunguri   

I almost 4got. Anyhow, I will not come during your absence :D . You know why ;) . There r some members here in SOL who will trace me, and say he is From Somali wayn :D get him and arraste him lool. Marka there is no way, I will put my self behind the bars. Get that done, and we will see insha Allah!