Sign in to follow this  
-Serenity-

A Somali Proverb

^ LoL...ha dhagaysan NG - waxba kuma khaldana soomaaligaaga.

Originally posted by -Serenity-:

quote:Originally posted by Abtigiis & Tolka:

Serenity

Pole sana! waan arkay wuxuu afnijaaska Tuujiye meeshan ka aqriyay!! Waxaasoo kale miyaa la ogolyahay horta here?

Laakiin, waa NABSI! anigoon waxba ku oran ayaad shalay oo dhan Pscho moron ta ihaysay. Just because I wanted to joke with you! BTW, I am not comparing myself to any 'vulgar' dude out there. Just wanted to say you were harsh on me!

My insults were nothing compared to you referring to me as if I was an object that was owned. You're officially on my dirty-mouthed-lads(DML) list, so join ranks with your buddy Tuujiye.
Aw. I certainly wouldn't put Abtigiis in the same category as Tuujiye.

RedSea   

"Qalijisadii dharka ayaa iga halowday. Talow dharka maxaan ku qalajiyaa"

Northerner's response " miyaad Dabada ku qalijisid".

loooooooooooooooooooool....

Kool_Kat   

Originally posted by Abtigiis & Tolka:

Serenity

Pole sana! waan arkay wuxuu afnijaaska Tuujiye meeshan ka aqriyay!! Waxaasoo kale miyaa la ogolyahay horta here?

Laakiin, waa NABSI! anigoon waxba ku oran ayaad shalay oo dhan Pscho moron ta ihaysay. Just because I wanted to joke with you! BTW, I am not comparing myself to any 'vulgar' dude out there. Just wanted to say you were harsh on me!

Alla ana kan maxaan cabaadka ku nacay!!! War heedhe, is giiji oo is adkee oo calaacalka badan daa oo sida isku dhaan...Eeshma haada shuqul yaaqoo? Meelkasto, hebel baa saan iyiri, hebeloow intee jirtay shalay, hebeloow maxaa iigu hiilin weysay, heblaayooy maxaa saas iitiri uun baa ku jirtaa...Walahi, waxyaalaha qaarkood waa ceeb! Easy on the cabaad, save some for next week and the week after or something...

As for the topic, 'isqor bilaa liis', as some have already suggested, is just a ciyaal xaafad talk meaning 'qofka dadka isku dhadhajija'...

Isqor = To register

Bilaa = without

Liis = list