Sign in to follow this  
NASSIR

Happy July 4th to my fellow Americans

Somalina   

MMA maxaa ka galey hadey festeeyaan? Jarmalka waa laga raayey, jabkaada meel kale la tag macalinoo. SOLers Tdot imaado lee soo dhawey. Taas lee ku dadaal.

I love fireworks iyo feesto...

NASSIR   

C&H, indeed it was great holiday.

NN, it was our 4th of July. Have u read the new book, "The Founding Brothers". It documents the worries and struggles of some of the founding fathers we are familiar with like John Adams, George Washignton and how they feared that they would be caught and hanged to death, prior to their draft of the declaration of independence.

Nina, come to the west coast for the next one. :D

Somalina   

I live in the west coast already. A place called British Columbia...maxaa ii dhiman? seeing black faces? hahahaaaaaa!

I will read those new books just to catch up for sure Nassir!

Don't mind the haters, they're just jealous! unlike them I sure don't mind being in North Carolina for the next one for sure! :D:D

'Haters' kulahaa. Who hates who? Ma Mareykankaas wax la hate gareeyaa even? It doesn't even deserve one's 'hate.' :D

Mareykanka hanoo faalinin waa taa arkee. Baltimore iyo Fairfax, Virginia iyo Detroit. I lived in all of them for six months. Kanada ma gaaraan, mana u dhawo.

Fairfax ugu rooneyd, though.

Nothing. Just sanduliskooda kasoo horjeedaa and dhibnimo lee. Nothing else.

Plus I like the fireworks. I used to live in Windsor and each year both Windsor and Detroit hosted a joint fireworks event in the early July, usually in the second of July to coincide both countries' independence days. Waxaa laga shidi jiray literally in the middle of international border, right in the middle of the river, Detroit River.

Somalina   

What is Sandulikooda mean? lol

Let the Americans enjoy their moment! is it too much to ask? the answer is no!

I too lived in WIndsor and had to suffer the American influence!

Kool_Kat   

America has been good to me maxaa laga rabaa? Horta abkey wixii sharci loodiiday ama eelaboor (airport) iyo border laga soo celsho, ufiirso America ficil iyo faduul lee kasheegaan...

I went to Buffalo not too long ago, too aan aqaan kuteh 'baasaboorkaaga qaado, citizenship kaaga qaado, waraaqda xataa markaa citizenka qaadaneysay lagu siiyay qaado, landigaaga iska qaado mar mar weykuweydiinaayaan...Caruurtaada dhalashadooda iska gasho walletka si eysan kaaga shakin..." Mind you, caruur ilama socdaan...IYAAAAAAH! For what effin' reason, ani few hours lee joogooyaa meesha aan wilibo lacagteyda uga soo dhaqaaqooyaa...Ar Suntaa, ha'isoo marina dheh, kuligood buufis aa isaga dhacay...

Originally posted by NinaNC:

What is Sandulikooda mean? lol

Let the Americans enjoy their moment! is it too much to ask? the answer is no!

I too lived in WIndsor and had to suffer the American influence!

Sandulis aan ka waday. Is it even the correct spelling? Ma hubi.

Sandulis means wax sanka lagaa gil giliyo.

I guess adiga green card ka heysata Mareykanka. Ma anaa ku garan. :D I too should get mine, I guess. Waaba iska ilooway, waa hore ahayd. Since green card iga yaalo xaga, should I celebrate now? :D

Somalina   

Yes and hell to the yeah!

Let them enjoy the fireworks and all the festivities...maxaa kaa halaabaayaa hadii aad tiriihdid awguuririyo? bal ii sheeg dee... nothing yaa MMA...xaasidnimada iska daa ee u buraanbur dadkaan..lol..