Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Get off my bus, I need to pray

He was wrong, irrational and intrusive into other people's faith.

If time was running out for him, all he could do was to pray in his seat and pray there without stopping the bus. It like praying while on a flight trip.

Haye many of you tukado salaadda waajibka ah ee shanta waqti daily? Anyone? Do I see hal gacan taagan from the far back? Hmmm, how about afar salaad a day, plus tii qalada? Anyone? Laba gacan arkaa. Good.

Dadka tukanaayo faraha ka qaada, meeshee rabaan haku tukadaan. At least qof dadaalaayo u egyahay, dadaalkiisa meesha haka sii wado, and I hope he disregards the negative reports the tabloids write or try to write.

Oz   

MMA...He should have just reached his destination then pray his salaah. you don't have to tell ppl to get off the bus

Allah knows best.

Jacpher   

lol@plus tii qalada. Maxaad salaad qaleysay.

Waligaa ma kugu dhacday adigoo qalo tukanaaya haddana aad hilmaantid inay qalo aheyd oo rakcooyinkii isku khaladid, labo saac ka dibna aad suxuusatay xataa inaad sujuud sahwiga hilmaantay? What do you do next? Repeat qalahii altogether? Only Sujuud sahwi? Body tukanaayo and mind isla-wareeg iyo waaba tiris.

Ninkaan ma xuma laakiin salaadu grace period ayey leedahay. Ma aha wax ku dhamaanaaya toban daqiiqo iyo wax ka yar. Sug ilaa destinationka gaarto. Subax ama Maqrib hadey tahayna he should have work it out in advance.

Anigu waxa keliya ee aan la yaabay waxa weeyaan ,, if the bus is a mosque ,,, bal muxuu dadka uga dejinayaa si uu ugu dhex tukado ?? :D