Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Congratulations, You Won

Carafaat   

http://www.iii.co.uk/investment/detail?type=chart&display=chart&code=cotn%3ARRL.L&it=le&timeframe=1f2&index=&versus=&linetype=line&Go=Plot+&overlay=&overlay2=&overlay3=&overlay4=&indicator=&indicator2=&indicator3=&indicator4=&chartwidth=500&buylines=on&triggers=on

It's financial scam. Bernie Madoff like ponzi scheme. people are buying shares of this company and are beign mugged. The owners of the company started selling the share back in 2007 for 30 dollar, within half year the price dropped to 2 dollar, and every other year they start its annual Propaganda wich makes the price go up and it all drops again back and folks loosing money.

Somalia   

You don't even know how a Ponzi scheme works. Wow.

And we know where she hails from, you are just as sad as her at this point about Puntland's progress. There's now 12 pages dissecting her bullshit.

Carafaat   

She is from Puntland, Galkacyo to be exact. And has been doing a research on this little scam for over a year. I think she is coming with more evidence soon. :D

Somalia   

No she isn't from Gaalkacyo. And she's been ridiculed enough, I actually feel sorry for her at this point.

Kulahaa, "concern for the environment", man you are just as jealous as her. Fix your part Somalia, too much corruption in Somaliland I hear.

Chimera   

^The defender of the Somali Oil Industry. I retract all my statements in this topic, the oil has to be drilled and exported as fast as possible. There is no time, the region is shifting into a new Gulf region, and Somalia needs to be the King of this new era.

^ I ^what has changed if I might ask ? The same corcerns are still there !

@Somalia

Here

Caqabad soo food saartay qodista shidaalka Puntland

May 31, 2012

Shirkada Range Resouces ayaa u muuqato in ay soo afjarayso howlihii maal gashigeedii iyo sahaminta shidaalka ay ka waday deegaamada Puntland.

Peter Landau ayaa sheegaya in Range Resources qorsheyneyso in ay u wareegeyso Trinidad iyo Colombia. Isagana baxdo howsha shidaal sahmin ee ay ka wado Puntland.

Madaxa shirkadda Range Resources, oo la hadlayey ganacsato ka tirsan Suuqa Ganacsiga Australia (ASX) oo uu kula kulmay Hong Kong ayuu u sheegay in shirkadiisu maal gashigeeda ka wareejineyso Puntland, islamarkaasna xoogeeda isu geyneyso shidaal sahaminta dalalka Trinidad iyo Colombia, sidaas waxaa Arbacadii May 30, 2012 qortay jariidada The Australian.

Mr. Landau waxa uu yiri “Waxaan aragnay in aan qiimayn la siinayn Trinidad sababtoo xoogga ay Range Resources saartay Puntland. Sidaas daraadeed aan ka baxno Puntland (aan meesha ka saarno Puntland), oo markaas maalgashadayaasha Range aan siino saamiyada (free stock), islamarkaasna aan diiwaan gaar ah uga samaynayno suuqa ganacsiga London.”

* “What we’ve seen is Trinidad doesn’t get valued because all the punters trade Range on Puntland. So let’s take Puntland out, give (Range investors) the free stock, and have a separate AIM-listed stock,” he said.

Range Resources waxay Puntland markii ugu horesey timid sannadkii 2005. kolkaas oo uu Puntland ku soo dhoweeyey Gen. Cade Muuse Xirsi.

Jariidadda The Australia waxay sheegtay in shirkadda Range Resources ay saami wadaag xagga sahaminta Shidaalka Puntland kula jirto shirkaddaha kale Horn Petroleum iyo Red Emperor Resources kuwaas oo shidaal qodis ka wada Puntland.

Waxaa durbadiiba shalay (May 30, 2012) hoos u dhacay (-8.33%) samiyadda shirkadda Range Resources ee Suuqa Ganacsiga ee Australia (ASX).

Hadalkan kasoo baxay shirkada ayaa niyad jab ku noqon kara malaayiin Soomaali ah, oo mar un doonayey inay markhaati ka noqdaan Soomalia oo heshay Shidaal looga baxo gaajada, macluusha, iyo colaadaha 22 Somalia soo daashatay.

http://www.theaustralian.com.au/busi...-1226375568273