Arafaat

Somali ba nahay, Oromo ma nihin, mana noqon karno. Dad ba ka dhigtay camal nasabka umada iney badalaan.

Arafaat   
4 minutes ago, Che -Guevara said:

It is time for odayaasha dhaqanka and former SNM commanders to step aside, and let younger folks (the ones back home) take the lead.

I think SNM commanders won’t leave that easily and only understand the barrel of the gun as a political language. 

3 minutes ago, Arafaat said:

I think SNM commanders won’t leave that easily and only understand the barrel of the gun as a political language. 

That's sadly true. That's why Ina Kaahin, Saleeban Gaal, and Muuse Biixi hijacked HJ conference. I was saddened to see the Suldaanka Guud calling for war. 

Kudos to the young people!

Carafaad, tolka haddee for decades iska dhaadhiciyeen inay Qureysh yihiin oo aaminayna, yaa u diidaayo inay quraafaadkaan kale iska dhaadhiciyaan? At least Oromada waaba Kushtik soo dhow.

Too much marqaan wax walba been nafta loo sheego keentaa.

Inay siyaasad xun Xabashada wadato tahay waxaa ka garaneysaa markee leeyihiin Oromadii timid in xeebta Berbera iyo Saylac la isla leeyahay.

Arafaat   

Dadku wexe u arkiyeen sheekada Qureysh ayaanu  nahay ‘riwayad’ ama film ‘maweelin’ ah, oo waa horena ujeedo kale laga lahaa oo gumeysiga ku saabsanaa (Asians, incl Arabs were treated differently with more economic benefits from ‘Natives’ in British colonies). 

laakinse iminka wee dhaaftay sheekadu maweelin, Oromo ayee rabaan madaxa no galiyaan. Wixii ku dhacay Dire Dawa iyo Dir galbeed umadoo ka wada warhayaan. Wexe eheed Dir Oromo noqotay ina lasoo celiyo not lagu sii biiro.