Sign in to follow this  
Cawaale

DAABKII MASAARTA (Gabay).

Abtigiis   

^ Like what? Adeer, I think it is your nature to just keep on badmouthing people. I will be happy if you can show me what amounts to facts, half-facts, and falsehoods. For you are the sole owner of Truth.

You can object to my opinions and philosophies. I know I pass judgements in this forum. But I don't remember when I posted half-truths and vouched for their veracity. Perhaps, it all comes back to the picture you said you formed of me. And that is the least of my worries. Not that what a fellow brother thinks of me doesn't count, but that I know who I am.

Abtigiis   

XIINFANIIN

(waa afareey jaawab u ah gabaygii hore):

Inkastuu Caasimado taguu soo Cagacageeyoo

Amu cilmi soo bartuu Caanaha ka keeno

Qofna Camalkii lama dooriyee Sow XIINFANIIN ma'aha

Ugama Caago cayda iyo wax sheeg waa tan cirradiiye

Ma ku ceeshay tolow cawaa waakuu ceebta ii tiriyee????

Allahayoow col-forumkan miyaad caasha ii galisay

^^Adeer hadduu gabay ku hayey maad no sheegtid waa kaa foolin lahayne :D . Bal eeg hadda sidaad u dhicisay, and how you unwittingly allowed your literary potential to be squandered!

Intaan kula cilaaqtami lahaa, afarey aan ugu baroor diiqqayyo gabayga kaa dhintay baan soo tuuri doonnaa adeer. Stay tuned yaa A & T!

Abtigiis   

^ On another thread, wax aan u kala garan waayay Baroor iyo qasiidadii haweenka ee

"cadceedii wataa dhacdoo la soo celin maayo ee,

nin uu casar dhaafay baan cadaab uga yaabayee"

ayuu soo tuuray. No ammuntion left, I guess. To your utter chagrin. Ileen in la i tuumaad u sacabo tumaysee! :D