Sign in to follow this  
Chimera

Nabad

Cabdow   

^ Haye afro gone to memory lane miya? lol

Beautiful pic Adam! Does anyone know which xeeb that is, liido perhaps?

Chimera   

Originally posted by Cabdiyo Cabdi:

Beautiful.how i wish to have stroll in those beaches wearing my dirac and garbasaar *Sigh*

i would wear a dirac and garbasaar too :D if it gave me the chance to magically enter the picture and spend the day at that place which was somewhere in the 80s smile.gif

Buuxo   

^ :D . But you are Adam, look closer ,cant you see yourself? YOu are wearing the red dirac. you're trying your best to fit in thats why you have placed your hand on your hip.Do you remember know? icon_razz.gif

BOB   

Originally posted by J.a.c.a.y.l.b.a.r.o:

I used to stroll there ,,, and play voleyball.

War dee meeshu Berbera ma aha ee bal tartiib...Volleyball kulahaa...meeshu waa Second Lido commonly referred to as Sugunto Liido :D .

PS. teeda kale waa maxay "Somalilander Forever" aad indhaha nagasoo galinayso..ma cid baa kugu tiri ma tihid mise weey kugu qabsadeen illeyn beryahaan wax walba waa la isku qabsadaaye? smile.gif

Peace, Love & Unity.

Good morning KK,

How come somalida mayaqaanan iney kustuumo baanyo gishtaan? Macawiis iyo dirac ay bada igu soo aadaayaan, jaahil lee iska dheh.

BOB   

Waligeey Macawiis bad kuma aadin iskadaa inaa ku galo...but then again bada 3 guri aa naga xigay...

kuwa baadiyo ka imaaday aa macawiista ku gali jiray...weli ma aragtay nin weyn oo meesha ciyaalka ku galaangalanaayo oo markuu arko hir soo socdo orod aa la isku siddeenaa...

PS. LayZie...marka adiga Al Falaax aa ku gali jirtay bada miyaa? loool.

Peace, Love & Unity.