Suldaanka

Idris Elba oo hidaha iyo Dhaqanka gashan..

48 minutes ago, Holac said:

Ma reerkaa, intan qudhxoon? 

Waar Holac, what is qudhxoon? That is very thick Reer Puntland accent. There are a lot of Puntlanders here in Melbourne and I asked one day why some of them have this thick accent. Whereas all Somalilanders have more or less the same accent. He said, those with the thick accent are the ones that never left Puntland. :D Kuwa kale waa rag reer magaalo ah oo Mogdishu iyo Kismayo ka yimid.  

Qurxoon ma ujeeday?  Waar bi'i waaye miyaanad inanta bariga iyo galbeedka Africa isku xidhay miyaanad aqoon u lahayn?

Holac   
On 5/27/2019 at 9:19 PM, Suldaanka said:

Waar Holac, what is qudhxoon? That is very thick Reer Puntland accent. There are a lot of Puntlanders here in Melbourne and I asked one day why some of them have this thick accent. Whereas all Somalilanders have more or less the same accent. He said, those with the thick accent are the ones that never left Puntland. :D Kuwa kale waa rag reer magaalo ah oo Mogdishu iyo Kismayo ka yimid.  

Qurxoon ma ujeeday?  Waar bi'i waaye miyaanad inanta bariga iyo galbeedka Africa isku xidhay miyaanad aqoon u lahayn?

lol.  If you are trying to sniff tribal lineage, waad wareeri saxiib. 

You didn't answer the question. Gabadhu ma reerkaa, as in your family? BTW,  Mr. Alba is a talented black man. Let us stop glorifying whiteness. :)

• Like 1
  • Haha - That was funny. You made me laugh! 1

gooni   

Dhaqanka iyo talanted waxaa ka horeeya inuu ku diin yahay. 

Haduu muslin yahay congratulations.

Hadii uu atheist ama gaal yahay fitnadeeda allaha ka qabto hablaheena wanaagsan.

Suldaan

Ma u malaynaysaa naag afrikada bari iyo tan galbeed kala sooci wayday inay qabiil taqaano?