Sign in to follow this  
wyre

lol kan a$$ aa laga raacay

Abtigiis   

Comedian Tilahun Elfineh won his moment of fame during the Ethio-Eritrean war when he composed a war chant called "Ashaw"!

He is mainly a comedian but has a nice voice too.

In this song, I like the first parts when he says:

Gobazu yi rootaal, la zina la agaru

Nagaadew yisaraal la edget la biruu

Arashu yi dakmaal la sabil la zaru

Yeneee gin lela new wadii naw Mistiru

Ya ayne qum nagaru daale tiru tiru....

Meaning:

The brave ones run for their country, for fame

Businessmen work hard for growth and money

Farmers get tired to produce crops and seed

But mine is an affliction here is the enigma

The essence of my eyes is the best among the best booties!

LoL waxaa idishay siduu qoorta iyo garabka ugo cayaaro. LooooL. Walahi turjimaan xataa uma baahna....

02:10. Maskiinka shaqadeey ka ceeriyeen xataa. lol. Abtigiis, sxb, inoo fasir adigaa afkaas taqaanidee. :)

Abtigiis   

NY, @ 3: 36 the one he followed is irresistible!! Waa kuwii lagugu xidhi jiray! :D

Basically, the guy tries all medication couldn't get over the addiction and decides to relocate to the rural areas. He says "daale la katama, eninem la duru" (booty to the town, me to the forest). What he seems to forget he will find it even in the village.

Kan ka warrama isaga :

Gabadh Ayaa Waxay Ahayd Hinasiyad Dabadeed Moblike Odeygeeda Oo Agyaala Ayay Gabadhi Ka soo Garaacdey Mobilkana Waxaa ku Jirta Lacag badan, Gabadhii Intey Xanaaqdey Ayay Kala Tuurtey Mobile kiiba Dabadeed Simkardh-kii oo dhulka yaaley Liqdey , Odeygiibaa Arkey Dabadeed Waxuu So qaadey Xabag Ama balastar Afkuuna kaga duubey Dabadeed Intuu Shirkadii la Hadley Ayuu ku Yidhi Ii Xidha Lambarkey Xaajiyadaa liqdee Intaaney ku Hadal ............. :D

wyre   

Jacaylbaro;896494 wrote:
Kan ka warrama isaga :

Gabadh Ayaa Waxay Ahayd Hinasiyad Dabadeed Moblike Odeygeeda Oo Agyaala Ayay Gabadhi Ka soo Garaacdey Mobilkana Waxaa ku Jirta Lacag badan, Gabadhii Intey Xanaaqdey Ayay Kala Tuurtey Mobile kiiba Dabadeed Simkardh-kii oo dhulka yaaley Liqdey , Odeygiibaa Arkey Dabadeed Waxuu So qaadey Xabag Ama balastar Afkuuna kaga duubey Dabadeed Intuu Shirkadii la Hadley Ayuu ku Yidhi Ii Xidha Lambarkey Xaajiyadaa liqdee Intaaney ku Hadal .............
:D

:D :D

Abtigiis;896493 wrote:
NY, @ 3: 36 the one he followed is irresistible!! Waa kuwii lagugu xidhi jiray!
:D

Basically, the guy tries all medication couldn't get over the addiction and decides to relocate to the rural areas. He says "daale la katama, eninem la duru" (booty to the town, me to the forest). What he seems to forget he will find it even in the village.

ninkan abtigiis dookh xumaa that lady@ 3:36 is someones ayeeyo. :D

Abtigiis   

Horta gabadha afka ka jeedi adiga salaanta kaama qaadeene!! :D

Siday u socoto ma eegtay horta mise kuwa horey horey u foorarsada ee gacanta tuura ala laafyo camal ayey kuugu baxdaa?

She is ok waryaa, I see a bit down the tires are a bit lean laakiin duuduub waa maraysaa inanta!