Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Qudbo sireed 2.0

Malika   

^With Somalis,they are so good at spreading the "word" adigoo Timbuktu mareysaa ayaa laa guleyahay, maa adigii baa inaa hebeel hebeel oo berigii sameyee this or that..I tell ya our people are absolute special!

Anyway Good Luck to her I say!

Faynuus   

The man as said is irresposible jerk and the woman should have known better but she is just a human. xoogaa dhaxanta ka dugseey lahayd.

Here they make an agreement. waan is guursanaynaa but the goverment will not know, we will have kids, i will be their father but i wont take any resposiblity. The woman agrees to it becouse she gets to have kids, be a single mother and have a man in bed. I dont know why, but the first wives we have around here are very nice. they dont mind sharing their men. all win.

MMA.

haye xageey sheekadii ku danbeeysay?

Kool_Kat   

Faynuus, sheekada hada wexey kusoo biyo shubatay ninkii hore oo qabi jiray bay nabsi ka gashoo ishiisaa kasoo baxday...O-H P-U-H-L-E-A-A-A-A-A-S-E!!! And that isn't the highlight of the story, wait wait it gets better: ninkii hore qabijiray nin fiican buu ahaayo, out of nowhere bay one day ku tiri 'war guriga iiga bax'...Wait wait, it doesn't end there: apparently the imaam who supposedly married them boqol dollar aaloo laabay to lie...

If you ask me, they put the National Inquirer to shame... :D

This is Kool_Kat reporting live from Toronto, back to you Faynuus... :D:D

MZanzi   

Dayuus fooqul dayuus weeeye ninka saas sameeyay

Maalin walba marku SOOR Ka dhargay ayuu waxu isyiri bal mar mar BAASTO CUN ..Markaasu masaakintan yar hoos ka qudbo sireestay

wale aniga waxaan layaabay "dumarka ogolaadan in hoosta nin ka qarsadan"

waaaan aan wada tumano oo farsameesan

nuune   

^^^ oo waliba si saa'id ah hada loo isticmaalo qudbo-sirada kuna baahdey qurbo joogta Soomaaliyeed, qaab farsameysan waliba aan cidina ogaan.

nuune   

^ lol, more like it, nowadayz it has many names as well, so you see some people trying to avoid da word qudbo siro, they use such words like:

- For a man saying: is kala bixis baan ku jiraa(meaning waxbaa ii qarsoon ayaamahan)

- or a woman saying: "ummul baan ku jiraa" not the actual ummul, but referin to that she had a man that she hasn't married yet but feels like qoftoo ummul ka baxdey camal.

more and more crazy words you hear alot!

^ very strange reaction considering the lady in question is the victim here .. maybe she made a bad judgement call (which is the hiding of the marriage and nothing else )but it seems that you ladies (SOLers) thinks she deserved what she got just because she had the gall to marry an already married man.

mise waxa weeye "saxibkii loo xiiryow adna soo qoyso !" icon_razz.gif

on a side not cid la socoto dadkan duruuftooda ma jirto ee yaan laga dambaabin ... ramadan baa fooda nagu soo haysa ee bal hala is gaabayo

Aaliyyah   

ii dhageeso walaalo ma aha kaliya in ay guurstay nin naag kale qaba ...taas oo xita aan kasoo horjeeda.laakin ta ka sakow...way qarisay in ay ninka guursatay. Markaasay ooyasa???...horta qalad bay aheed oo nin naag kale sideed kaga so tagay ma asxaan u falaya. Lakin in ay qariso, kolay wa ogeed haday sa kusi socda ilma u dhali doonta markasa xagey isku qarin..lol wa ka yaaba dadka qaar caqli yaradooda?

I think they are both corrupted..and deserve one another..mac sonkor

Faynuus   

Originally posted by Kool_Kat:

Faynuus, sheekada hada wexey kusoo biyo shubatay ninkii hore oo qabi jiray bay nabsi ka gashoo ishiisaa kasoo baxday...O-H P-U-H-L-E-A-A-A-A-A-S-E!!! And that isn't the highlight of the story, wait wait it gets better: ninkii hore qabijiray nin fiican buu ahaayo, out of nowhere bay one day ku tiri 'war guriga iiga bax'...Wait wait, it doesn't end there: apparently the imaam who supposedly married them boqol dollar aaloo laabay to lie...

If you ask me, they put the National Inquirer to shame...
:D

This is Kool_Kat reporting live from Toronto, back to you Faynuus...
:D:D

Naa ayaan daraa qofta dumara. taloow ninkii hore ma awliyuu ahaa nabsi kulahaa.malaha reer fiqi buraaluu ahaa.(sorry no intension of offending any one) :D .

Waxaaba iiga daran imaanka la laaluushaayo. dhuunta lugugu dhag dheh Illahay laf baas kugu istaaji hadaad waxaas samaysay.

Kool-kat wariyaadba ku fiicnaan lahayd. thanks and update us incase there is juicy stories out there. Toronto waa lugu turraanturooda aa la yiriye wax dhiiqo iska dhex gala ma laga waaye.