Sign in to follow this  
Maaddeey

Universal TV broadcasts cartoons depicting the Prophet

Maaddeey   

^lool, Blame Cawaale!.

Cawaale, Adigana tan waad ku mahadsantahay, lakin, what do u say about this?:

Originally posted by Cawaale:

^Shabaab propaganda all the way.

Soomaali maxamed oo dhan nin jiqda ku jiro aa ka arkay miyaa the so called cartoosn!!!

Aniga Universal ma difaacayo laakin Shabaab aan aqaaanaa iyo ninkan in jaad bar go' ku yahay la moodo!

Haatu   

Maaddeey sxb, qof walbo waxey rabaan ha sheegaan, weligood ma nusqaamin karaan sharafta Nebigeena NNKH. Marka inaanu is waalno oo aanu is gaaleeysiino waxaa ka horeesaa ama ka fiican in qof walbo uu si dhab ah ugu dhaqmo sunnada Nebi Maxammed NNKH. Markaas un baa la muujin karaa jaceelka loo qabo Nebi Maxammed NNKH.

Cawaale   

Haatu, ninkaan yuusan ika so aadinin..loll

Caawale u bootery uu is dhahaayay.

Maaddeey, ninkaan aan iskaga kululuhay nooh, wax maa ka qabtaa?

Polanyi   

GD Wonder, walahi, tonight you crossed the limit. I hope the admin will delete these pictures and ban this individual.

ps. this whole thread is unreadable

BUKURR   

^ That would be absolutely fine xabibi, I know there is nothing wrong with these cartoons except a cartoonist did it, DUH.

Kool_Kat   

^Ban him for what exactly? @karl

Cawaale, maanta xoogaa carabka maaku xanuunaayo? Qoristaada xoogaa jug aa ku jirto... :D

Haatu, your last post waa mid aad u culus, meeyeen hade kuwii ku fahmi lahaa? Yaaret!!!

Kool_Kat   

Karl, why are you calling him shaytan? You're now breaking one of the SOL rules...Kafiirso sheekada yeysan kula tagin...I've seen the pix, you certainly don't think that's nabi Mohammed (SCW) do you? Hadii kale those pix are nothing more than cartoonist trying to take a cheap shot!

Maaddeey, I've seen those pics long ago and certainly don't feel like wanting to kill or punish someone for them...

Haatu, goobasho majirto isku camiraad aa ladhahaa sheekadan...

BOB   

Karl

I've never seen 'MEN' desperately seeking attention until I joined SOL...this GD character is little boy desperate for attention since the only thing he gets from his peers is punch, elbow and head-butt so he comes here to vent his frustrations by annoying people with silly comments and stuff so that he could feel important. Sheemo to borrow Wareegto Luga Cad's famous quote. smile.gif

the best way to deal with his likes is to ignore them and before you know it he'll cry himself to sleep. :D

Peace, Love & Unity.

Haatu   

War illeen balaayo. Sujuu badnidaa. Inaga har waryaa.

Iyadaan kaa jeclahaye

Jaceelkaada la gub! Maxaa ii maleyse markaan jeceelkaada aan raadin lahaa icon_razz.gif