Sign in to follow this  
Tuujiye

I got beef

Tuujiye   

I got beef with many people in SOL..

since aan maanta iska xanaaqsanahy, I should let it out.

waraa aniga waxaa iga hor imaadeen dadkaan rabshada la soo galay SOL.

Ma oga miyaa SOL in aan hada ka hor ka liberal gareenay "me and the baro family" feminism,sexism,modarterism,qabiilism,bajaq jiidism,single motherism,shicaism,wadaadoism,qajacism,buufism,ninyaabanism, and on top of all adminism!!!

now we have these new young members trying to beef with the original SOL TARANTINO..I will sabaaxadeen you little quraashoos..imataqaanidiin..

People in my crew...Garab Tuujiye AKA Baqti Lagde

Checkmate "new father and old wasaq"

qac'qac "new hair cut and old wadaad"

Nuune "new 15 year hunter and a old mintum"

MMA " new saqajaan and a old wasaq"

Ogi Moti "the old boss and my new killer"

Juxa "new mafia and the old .MAFIA."

Hibo "old maama and old father! :rolleyes: ?

Dawaco "new evil and old evil"

J11 " janta fagax kuweesto hoos hoos"

Jaceel baro "wiilo hunter..wiilo=any bajaq not our wiilo"

Wiilo "new wife and old bajaq"

Raula "sawaxili atariisho of the year 1900"

bishaaro "qac'qac X"

Araweelo "qac'qac's XXX"

Xquiest " my new and personal killer super evil"

Nova "saqajaanta sanadka 05"

Nafta "kiss of death"

Caveman "man of the year 1..yes 1"

OG-Girl "The arab bajaq of the year"

Libaaxsankataabte "butler of the house"

pucca "my little sister"

SUE " My Other little sister"

FF " new fiend old asbax bajaq"

Underdog "Woman killer and single mother lagde"

The target:

All the other Kabiirs

D.A "new anemy and old anemies"

7 of sagaal "kabiirta ugu maraxsan"

fidel "yaa yaqaan saqajaanka"

Layzie Girl.."old friends old lovers"

Orgi laqe" reer baadiye of the year"

and everyone alse...............

Wareer Badanaa!!!

Pujah.   

"Wareer badanaa" canugaan kibirka kabatay aanba nacay, markaa aragtid beef baan qabaa qofbaa dhuusay buu ku jiraa. waar yaahe keep your emotions in check hokeeeeeeeeeeeeey. don't let this SOL fiascoos get to you. waxii walaaqi kartid walaaq waxii kadaba naageen kartid kadaba naage waxii is fahmi weesina banaanka kamar. anaka hanoo furan meel aaku qaras baxdidee

Sharka cawdubilaaaaah

Tuujis xaaji,

Macawiista in aad xoortid wax yar aa kaaga dhiman sxboow, Ilaahayoo hana waalin waa ku tuugeenaaye.

Sheeko Yar ah.

Nin aa hada ka hor beer weyn lahaa,

Maalin asagoo hurdo,aa waxaa loo soo sheegay in beertiisii Maroodi baabaah ka dhigay Hal geed ah uusan ku harin. Ninkii ciil uu bastiis la noqday wax uu ka qaban karo nah aysan jirin ayuu wuxuu yiri "Maroodigii intaas oo dhir ah cunay, dabadiisa ayey ka go'an tahay" smile.gif

Marka sxbkeey hilibka lo'da ma kuu fiicano, try hilib ari waa ku tuugeenaaye.

Waar heedhaha ,,, horta waayadan kii TUUJIYE ahaa maxaa ka si ah ??? ,,,, do we have any phsychatarist here in SOL ,,,, ???

Malaha Jinni baa habeenkii u yimaada oo SOL members inta isaga soo dhigo karbaash la dhaca ,,, markaasuu subaxdii qaylo la soo toosaa ,,,,,,

But it was nice one Tuujiye :D:D

TUUJIYE

I think tuujiye has been evicted and the last time he was seen he was walking down the highway black bag over his shoulder,bitter,angry, and in the middle of a mid age crisis

Waraa Tuuhiye..see kaa noqotay dude?... saddex kaasomaayo inaa la dagaashid aa alfalaax usoo gashatay... waxaa iigu daran koox iyo macal bakiinahoodana waa soo wadatay....

Anyways... we have witnessed in the women's section how some simple misunderstandings almost killed a friendship... I think ppl should start readin carefully and digesting the info before they act on it... I see everyone gets defensive and emotional in SOL... even some topics you can't separate whether the discussion is about the person or the topic...

If you ask anyone why don't you respond to posts or start topics..I can tell you the majority will respond "ppl get too personal"... and topics like this don't help either...

If I were a moderator I would have deleted every topic that attacks a member no matter who they are!!!

It is time admin takes stand... ppl should have fun but not at the expense of others..

Cheers

Wow, Zu. *Pats him on back* Your so sweet. Now hurry along & get out of my sight before I start liking you. :Dicon_razz.gif

Tuujiye: Baqti iyo wax ka dharan baa tahey. See ani ii ilowdey on the 'target' section?...kaneeco kilkisha kaa qaniinto. :mad:

underdog   

Did someone say BEEF ???

Tuujiye, shoppers drug mart tag, Midol soo gado ee extra large triple triple kulaq.

If 2 vegetarians have a disagreement can you really say they have BEEF???

Anyway, wax Beef ladaho majiraan, saaxib. There's just new targets. Its only natural that these new Thundercats will try in ee iskutaagaan dadki hore.

Text buugi rabshada ee waxaan kasoo barteen anaa qore (1st edition to 3rd edition - markaas Baro Family publishing aa lagu wareejiye).

p.s. The "cave" will be closed as of Friday August 19th. All a$$-kicking sessions will be postponed until mid-September

Castro   

Originally posted by Tuujiyee:

7 of sagaal "kabiirta ugu maraxsan"

fidel "yaa yaqaan saqajaanka"

This can only mean my pest control techniques are working. Must increase dose. Canker down but not out.

Hey, it's nice to be mentioned with 7 in the same group. When I grow up, I wanna be like her.

Tuujiye   

FF..abooyo raali noqo yaaqee, ani markaan xanaaq sanahay adiga kaama fikiro nooh only mankaan farax sanahay aan kaa fikiraa lee...

SubZERO aka Checkmate, waz your dhibic?

ZUU..lol..I have no beef with you aslong as aa bajaq yaal shiinees i bareysid..lol..

Underdog,my neegar I forgot about u...loool

Sxb dadkaan barxada kala reebka ha is keenaan ama hanaga aamusaan...

Hibo..looooool..leeee..see camal adi?

OG-Girl, lol..saqaan waaxid...

Wareer badanaa!!!