Sign in to follow this  
maajo

gebdhaheeni...how can u know..that i am in love with u /i am all yours..

maajo   

hey gabdhaheeni ..tell us plz.. calamadaha aad ku aqoonsan kartid willka marku dacad ku yahay..kuna jecelyahay(dont fix it when u dont understand) remember i am human being i can act on my behalf as u like..? holla shaah ayan doontay waan so noqonaa(xabad eshiyaan eyey iiga dhegentahay malmahaan)

murefu   

maaaaaaaaaaaaaaaaajooooooooooooo..oday hore adiga camal proffessional ayaa tahay laguma ogaan karo JAM-str aya ku so kortay..lakin hadi ay tahay qaf buuxda may be she can?

What the f***!.....

waa xanagyay camal but nothing wrong with the topic?

murefu   

When you come to my house,talk to my dad and ask for my hand.....

sis adiga wayeel naag culus, maxa femilka ka so dona waa is qudbo sireesa karnaayee

nuune   

^^^^qudba siraad,xagga masaafada miyaa adiga,shurbaysiga caadi waaye iska qas waxiid qaseeso,laakiinse topigaan waa muhiim,waxaa fiican inaad tijaabooyin sameeso sida aan aniga bari hore sameeyay ood ku ogaan karto in ay gabartu ku jeceshahay iyo in kale ama sida ay kugu ogaan karto!!

murefu   

nuune salaan bro waa masaafo..shukaansi barxad ka bilaawday iyo geber muufo so dontay oola gad gado ey masafada ka timid ..hada wa il baxeen waxas ma socdaan...

Intresting topic hhmmm I don't think you can know that

remember i am human being i can act on my behalf as u like..?

I guess that is the whole problem why act in different ways when you can just tell her strait up, it won't gonna kill her just gonna hurt her that is all....

nuune tijaaboo yinkaada bal wax nooga sheeg ineey na caawiyan aa iska dhici kartee smile.gif

nuune   

^^^lol filsan,tijaabooyinkaas wax allaala wax ay kaa caawin karaan maba jiraanba,waayo it is used against you and the likes lol,laakiinse you can do your own tijaabooyin on men,but how wil you do that,the only option you gonna use is called juus gareen :D:D

maajo   

filsan in while hada ku dhax jirtay shukaansi u can know it..lakin gebdheheena dhaqan waxey qaban saan aya nimanka loo shukansan jiray ..i mean they never try to understand who is this guy ..what does he want..that is why they always make fusses..not ayago dhan lakin xag realtionship hal dabecad ayey leyihiin..as far as i saw them ..and that is why ..shukaansiga gebdhaha iyo wilasha ka dhaxeya uuna u daahin...

LOL@ nuune tijaboyinka is used against me aa bisinka... Anyways I don't like using tijaabo or games and don't like anybody who uses too.... And yeah what the heck is juus gareen??? :confused:

nuune   

^^^filssan walaalo,tijaabooyinka aan sameeyo waa jaceel bas,another word love tests on ladies,that is all,anyway,that juus gareen has a very big explanation,can't explain it here unless u visit this previous topic Juus Gareen , be carefull,peace,ramadaan kariim 2 all of you