Sign in to follow this  
Cawaale

Save Dr. Hawa Abdi!

Originally posted by nuune:

^^
:D
saas ha u sii fogeen daciifun laakin xasan ah un ku ekkee.

Script = Mubham ......... that is what i'm talking about.

nuune   

^^ :D Raggii abuurey mee, iyagaa yaqaan, jinni ninkii keenaa baxsha soo lama oran jirin,

Laakin intaa ka sokow, saan wada ogsoonahay Xamar maamula fara badan ayaa ka jira, oo kuligood wada strict ah, kolba wareegto ayey soo saaraan oo ah waxaas iyo waxaas waa mamnuuc qofkii lagu qabtaana waa la xiri, marka Dr Hawa hadey BBCda la hadashey oo laga mamnuucey xaafada ay dagantahay iyo usbataalkeeda, taas waa amar diido ay sameesay ayadoo og cuqubada ay kala kulmi laheed hadey daba marto amarka ay soo saareen Xisbul Islaam or Alshabaab.

That is one point, the other point is, give her a chance whoever ka taliyo meeshaas, and release her ASAP.

Lets all sign a book of signatures, who wana vonlunteer one!

PS: I havent read the article though, abudctionka iyo BBCda unbaan arkey oo qura

Kool_Kat   

I'd take hal islaan (Dr. Hawa) and her staff iney dhiiga miirtaan, mindhicina baxsadaan, lacagna gurtaan, than to ever, and I MEAN EVER, sulwaalgaab diin iyo dadnimo wax ka ogeyn aan half a minute i badbaadin lahaa! NEVER!!! I rather reason with xayawaan, preferable with quraanjo...

Ilaahoow usahal Ditooresa Hawa...The great service she has been providing for the poor dhinaca alle aloow ajar iyo xasanaat kasii...

-Lily-   

Madey, a Chirstian cross is not equal on all sides like the symbol for medics and first aid boxes. The Christian cross is longer at the bottom and shorter at the top.

I am confused. Why is she abducted, attacked? What has she done? Why do they want her?

Subhanallaah! I pray for Dr Hawa and her crew's safety and not be savaged by these xoolo. They've killed doctors and students before and this time wouldn't hesitate in doing so again and again.

AYOUB   

Originally posted by Maaddeey:

FYI, Xizbiga waaye, mise waa: 'same same but different'?
;)

What IS the difference? Please explain.

Ilaahay wuxuu u qadaray ma dhaafeyso. The fact is she is providing an invaluble service laakiinse she is dealing with xayawaano hub la siiyey. May Allah subxanuhu watacaala reward her for her kindness and get her out this mess.

Cawaale   

Originally posted by Maaddeey:

^Bararaq! 'I hate inaan kaa xanaajiyo'
:D

Sababta maaha iney wax charge-gareyso, ee waa Mas'uulkii Ammaanka ey dileen duf ku baxooyinka!.

Maaddeey(Maniaco maa isku badashay sxb?) arinta aan kala qaadno.

Mar haddaad qiratay in liidashada howsha dhakhtaradda ama dhiig-miiradkeeda sida aad u dhigtay(oo iyadaba aan meelna ku saleysneen) aysan cudur daar u ahayn in la afduubto.

Maxaa keenay in aad difaacdid rag dambigooda( Afduubka, qal-qal gilinta & joojinta howl caafimaad ) uu cad yahay, isla markaasna aad eed iyo afxumo dusha kaga tuurto qof wanaageeda dayax 14-aad uu yahay? mise sxb in aad tuke baal cad noqoto ayaad muunad u maleysay?

Waxaad igu xambaareysaa in aan kuuu soo guuriyo warkii shalay ee ku saabsanaa dilka sarkaalka( hadde waa sarkaal, dhakhtar maaha! ). qalbiga fur oo aqri sxb( hadde indhuhu maaha! ).

Warkii shaly. waxaa lagu daabcay jowhar dot com.

Rag hubeysana yaa saakay ku dilay gudaha deegaanka Xaawa Cabdi ee duleedka Muqdisho taliye sare oo ka tirsan kooxda Xisbul Islaam ee ka mid ah Islaamiyiinta.

Sarkaalkan oo lagu magacaabo C/waaxid Xuseyn Xasan ayaa ahaa taliyihii amaanka ee deegaanka Xaawa Cabdi ee Gobolka Sh/hoose, waxaana saakay toogtay kooxo ku hubeysnaa bastoolado.

Sida ay sheegayaan dad goob joogayaal marxuumka ayaa waxaa la dilay isaga oo kasoo baxayo masaajid, waxaana uu ku geeriyooday isla goobta.

Waxaa xiran guud ahaan ganacsiga Xaawo Cabdi, waxaana lagu arkayaa wadooyinka ciidamo ka tirsan Xisbul Islaam.

Ma jirto ilaa iyo iminka cid sheegatay dilka sarkaalkaan oo noqonayo kii labaad oo lagu dilayo deegaankaaasi. Horay ayey kooxda Shabaab u dishay saraakiil ka tirsan xisbiga oo uu ugu danbeeyey Barre Cali Barre oo dharaar cad lagu tooktay Suuqa Bakaaraha.

May 05 2010 08:37:35 ·

Hoyga wararka Somaliyed

www.Jowhar.com

Intaas ka dib mar labaad aan ku xasuusiyo in horay saraakiil taabacsan xisbiga uga carareen degaankaas ayagoo sheegayay in ay uadkeysan waayeen hanjabaadyo kaga timid dhinaca shabaab!

Arinta Cali Xasanna, wax aqoon ah uma lihi, hayeeshee waa adiga tixraacaaga ku yiri " waxaa la sheegay" . marka ninyow iska hadal maan u hadalnaa waayahee?

Juxa   

^imagine a young man, probably rose to the rank of macalinka dugsiga.

he married second wife, this month has been slow dugsileyda can hardly pay the monthly bills and teaching quraanka kariimka means you cant kick them out

wife no2 gave birth, coincidently same time as wife number 1, lacagtii kala gaari weysay, you take her to hawa abdi centre and they asked to pay cause you do not qualify for free daaweyn.

will you ever forgive the prominent dhaqtarad?

Wallee Maaddeey Script iyo tiiba layla arag :D

Mar mar baan damcaa inaan isku dabaal-dego

Dr. Xaawo Cabdi allaha camalkeeda u barakeeyo, kuwa haystana Allaha maslaxada umadda garansiiyo

Cawaale   

Juxa, i understand where you coming from thou. Laakin arintaan taas oo kale ma ahan.

there was another accident when young security guide of Arafat Hospital was fired form the job because of his immature behavior(he was firing everything for no reason).

The guy joined the Islamic Courts and guess what? he came back with paper to arrest the head of the laboratory section who happened to a be another women who was at the same age of Dr. Hawa, he claimed he saw her doing Unislamic things in the hospital and for that she should be flogged in public.

she was rescued by Sheikh in the Courts who is now one of the HI soldiers. he knew her because she delivered a baby from his wife.

As for arxan darada dhaqaatiirta iyo ganaacsata daawada ma rabi in aan magacyo aan hadda na quseynin keeno meeshaan, laakin i'll give you hints "ganaacsata xisibiga kaaba intooda badan waa dhiig miirato aan qarsooneyn".

Khayr   

She looks like a good person and one that has been alot of help to many somalis.

Maaddeey,

Saxib build bridges with us and don't destroy them.

There is so much negative publicity on the net about the xarakatul muslimeen in the south.

There is so much negative publicity on the net about the xarakatul muslimeen in the south.

If you mean Al Shabaab & Hizbul-Dahir Aways, they have been exposed to be no more than Musa Sudi Yalaxow with low IQ. :D

Cawaale   

GD, it was ten years ago precisely on 2000 when Yalaxow kidnapped the MSF foreigner staff and looted the whole center.

Today after ten years Aweys is doing it again. of course with a slight change of the theme.