Sign in to follow this  
Tuujiye

The Premiership 2010/2011

Tuujiye   

Goroonkaas weynka aad ugu talagasheenin aad dadka ku dhishaan, ma ogid miyaa in Boqorada ganaax cusub kusoo dajisay?

Boqorada waxee dhahday, garoonkaas carabta dhisatay waa in laga dhaafa banooniga lagu ciyaarayo oo beer loogaga falaa qaxootiga London.. Afrikaantaan wada madowga u ciyaara kooxdana waa in lagu falaa beerta....Yaanyo iyo bocor iyo aduunkaas in ee soo saaraan waaye inta aanan Winterka la gaarin.....

In Banooni aadan kaseenin Boqorada ayaa idin aragtay kawaran.. Bilaash ee idiin taa geereysay intaas oo Sano....

And Canada iskeen horta si aad halmeer u neefsatid... London iyo cariirigeeda kasoo tag..

Wareer Badanaa!!!

Hales   

lol @ Warnock, Congratulations, Liverpool just lost one their better prospects for a very cheap money; the new manager already flopped his first hurdle in transfers.

Tuujiye   

Liverpool second league in lagu daro waaye yaaqee! iyaga dhan duug ee noqdeen like nuune oo kale... ileen waxa ee nuune ugaga dhamaaday oo uu ugaga fadhiistay banooniga waa waxaas oo kale... Koox ka qaabdaran wiligee ma arkin.. they still Have Lucas..

At least cunuga yahuudka anagaa ka qaadanay...

Wareer Badanaa!!!

BOB   

Tuujiye

Liverpool weligiin ma gaareesiin...you've got 4 championships...while they've got 18 idinka xittaa Everton & Newcastle aa idinka taariikh dheer...lacagtaa ku faani jirteene wee dhamaatay hada oo waxaa meesha yimid kuwa calool weynoo ku leh James Milner is worth 30 Million pounds...That's what I call Monkey Business.

Peace, Love & Unity.

N.O.R.F   

^Usheeg saxib. Chelskov is a team with no history. Now, they don't have alot of money and no one wants their old players lol.

If they don't buy a quality playmaker they're done for next season. Their midfield is too old and too slow.

As for Liverpool, I'll take a top four finish (if Mascherano stays).

BOB   

I'm not convinced by City...they will beat the odd teams here and there including Arsenal but I doubt it whether they can finish in the top 4 just yet, not as long as they have their shaky and average defense and Mancini is at the helm simply because he's not brave enough to gamble when he needs to like last year when Spurs beat them at home and eventually pipped them for 4th.

I'd say it's between Chelsea and United...Arsenal,Well, I can't see them challenging those two, not with the kind of squad they have and we all know that Arsenal don't fancy the Carling Cup and F.A Cup is out of their reach as usual and it seems Arsene still thinks Almunia is a world class goalie when in truth the team desperately need a proper goalkeeper that you can rely on to save your neck when you're up against it....I'll be content with 3rd...AGAIN.

I hope Spurs get knocked out of the Champs league qualifications...that will really please me and put a smile on my face. :D

Peace, Love & Unity.

nuune   

Roy is sorting out Liverpool, Riera waa la direy, Degan asna club raadso aa la dhahay, see waaye yaakhey, waxyaala badan is also happening there :D

Tuujiska, waxaa kuu jawaabey sxbkaa BOB, isagaa hal-bowlaha kaa toogtey smile.gif

NGONGE   

^^ Be fair to Hodgson. He has not brought any rubbish yet (though one can debate the Joe Cole purchase). :D