Sign in to follow this  
SomaliHanolato

Source: PM post will go to Reer Goldogob

Kaluun   

What's Goldogob? Man that place or family/reer must have lots of gold to be named Gold-ogob.

Always choose gold over silver and bronze.

Xaaji - what has the last PMs clan dominance achieved him? A hashi is one of the most beloved puntlanders diaspora. I also learned his wife is the grand-daughter of Sayid Mohamed Abdulle. Puntlanders and OGs will welcome with opening arms. Not that tribe affiliation is what got him there. He is educated from what I found out & an impressive CV

Dalkaba waxaa laga xukumaa Mineapolis &Saint polis. Waa qolo soo dhoweyn iyo qabanqaaba badan.

Annagu (reer Europe) lacag raadiskaa nagu yar baan u malaynayaa. Dhaqanka Maraykanka lacagtu safka hore ayay ku jirtaa. Dalkaan joogu sheekadooda ugu badan waa fasaxii hore xagee ku qaadatay iyo fasaxa sannadkan xagee tegeysaa, siyaasadduba buugooda kuma jirto.

cadnaan1   

waa arin fiican hadii laga dhigo qof kasoo jeeda goldogob hadiiba aan qof reer gedo lasiinin jagada waa in loo dhiibaa reer goldogob.ayaga ayaa u xaq leh waan in la tijaabiyaa markooda.

galbeedi   

Mahiigaan kaftanba ha iga ahaatee dadka Yurub jooga anagu hadaanu nahay reer North ameerica waxaan u haysanaa qaxooti. Here we are all imigrants regardless of your origin.In Europe the natives make you fee foreigner. By the Way Xaaj, i A/qaadir Hashi is a D block. Second he is a Puntlander which means got the Support of The main opposition to the Hassan Sheekh government. Traditionally the Galdogob and gedo are alliances. Qosaaye is shooting one stone for two birds.