Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Direct Translation

nuune   

*Blessed;982715 wrote:
^Oh.. that's what it means lol. Thanks.

loooooooool Alla Blessed, hees aadan aqoonin qoraalkeeda baad iskaga raaxeesan jirtey, kaligaa ma ahan, anigaba meesha bustaanka waxaan u maleyn jirey banaanka dhaxdiisa bood-boodooy mar unbaan banaanka kjaa heli, bal fiiri inuu AF Soomaaligeyga tabcaan yahye, banaankeyba joogtaa to begin with banaankana waan ka heli baana ugu dhaaranayaa hehehe, actualy it was only 1986 that I thought he was actually saying bustaanka, too late, 12 years ka hor of 1986 ayey heesta soio baxdey, 12kaa sano banaanka dhaxdiisa boodboodey ayaan iskaga baashaalayey hehe

Blessed   

^Haha, I'm glad that I'm not alone. Marka horeba faduul baa heesaha bandiriga ii geysay, Allah maxaa iga qabsaday lol.. now I resfuse to sing it without a translation.

i don't see the purpose of this thread. the Somali language in all it's magnificent glory is being peppered with foreign expressions that have no revelance to us.

waxa tidhi walahi - say walahi

nuune   

^^ Adiga unbaa adeegsada erayada qalaad eed ka dhawaajisey = Adiga unbaa isticmaala erayada ajaanibta eed ka dhawaajisey.

Hadaad adiga ka deyrisey Afkaaga hooyo yaad kalood eeda saareysaa, iska biloow adiga muga hore.

nuune;982776 wrote:
^^ Adiga unbaa adeegsada erayada qalaad eed ka dhawaajisey = Adiga unbaa
isticmaala
erayada
ajaanibta
eed ka dhawaajisey.

Hadaad adiga ka deyrisey Afkaaga hooyo yaad kalood eeda saareysaa, iska biloow adiga muga hore.

abti,

waan ku salamaya. bacda salaan, i was lost for words, ma taqaan?. i wrote that fake ''pseudo-rebel without a cause'' stuff because i had nothing useful to contribute. then i remember say walahi. i added that to the list, dee.