Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Raafka already started in Islii

I am told this evening in Islii, gaar ahaan agagaarka masaajidada Jaamka iyo Sigiska dad badan ayaa laga qab qabtay. Ciidamo badana waa lagu daadiye hortooda. Dad socdo maleh caawa Islii.

Masaajidada Sigiska iyo Jaamka kuwa Barbaarta taageero u badan la yiraahdaa. Masaakiinta Reer Islii lee laga gudaa, wixii xunba xaawaa leh camal.

Eebboow sahal.

I really do feel for the Somalis in Islii. I hope they make it through this ok. They are resilient bunch though, always coming through from all kinds 'Raaf' iyo colaad. Ilahay ha idin dhowro.

Gheelle.T;979127 wrote:
They should arrest that Takfeeri guy who always vent the nonsense. If he still in Kenya that is..

Xasan Xuseen maaka wadaa? War aan la hubin waxee sheegayaan in habeenkii Axadda soo galeysay ee lasoo dhaafay gurigiisa ay ciidamo kala baxeen.

Nin-Yaaban;979128 wrote:
I really do feel for the Somalis in Islii. I hope they make it through this ok. They are resilient bunch though, always coming through from all kinds 'Raaf' iyo colaad. Ilahay ha idin dhowro.

Yaabanoow, Soomaalida Islii's resilience has more to do with $$$ than anything else. Raafkii dheeraa socday earlier this year dad badan kumanaan doolar lagu soo daaye. Askarta Kiinyaatiga would sell dalkooda for a few dollars if they could.

I have close connection to Nairobi and Utanga, lived there for years after the civil war in Somalia, before coming to the U.S. I would say 60% of the Somalis in the U.S came through Nairobi, Kenya before coming to the U.S. So i would i always be grateful to the Kenyans for what they did for us.

If they ever catch these Shabab kids who carried this out, they should be hanged from the tallest tree in the city and made example out of 'em. It's shame walahi.

cadnaan1   

Masjidka 6 streetka iyo kan alhidyaaya ee u dhaw dhismaha usharika waxaa maamula ururka al-ictisaam kuwaasna way kasoo horjeedaan alshabaab oo aduunka ayey iskugu necebyihiin. Laakin sheikh hasan huseen kaasi waaba sheekha shabaabka fatwada ka qaataan.

wyre   

Miskiin-Macruuf-Aqiyaar;979123 wrote:
I am told this evening in Islii, gaar ahaan agagaarka masaajidada Jaamka iyo Sigiska dad badan ayaa laga qab qabtay. Ciidamo badana waa lagu daadiye hortooda. Dad socdo maleh caawa Islii.

Masaajidada Sigiska iyo Jaamka kuwa Barbaarta taageero u badan la yiraahdaa. Masaakiinta Reer Islii lee laga gudaa, wixii xunba xaawaa leh camal.

Eebboow sahal.

Misaajidka sigiska iyo agagaarkiisa I'm sure in shabaab aad looga taageero

Nin-Yaaban;979143 wrote:
I have close connection to Nairobi and Utanga, lived there for years after the civil war in Somalia, before coming to the U.S. I would say 60% of the Somalis in the U.S came through Nairobi, Kenya before coming to the U.S. So i would i always be grateful to the Kenyans for what they did for us.

If they ever catch these Shabab kids who carried this out, they should be hanged from the tallest tree in the city and made example out of 'em. It's shame walahi.

Islii has become acrazy place; there are even criminal gangs of young Somalis, like superpower. Things have really changed from what you remember.

nuune   

^^ Adigu Islii kuma noolid, like others in Nairobi waad ka faantaan Islii yaa Qansax lool, anigu hadaan Nairobi imaado meel aan Islii aheyn maba joogi karo, dhiiqadaas ayeyba iigu baxdaa inaan iska dhax-fashuuqdo sidii shaag banjarey camal.