Sign in to follow this  
Dr_Osman

Bosaso Airport Tender Released. A Historic Day

Dr_Osman   

UNOPS oo soo bandhigtey tartanka dhismaha garoonka Diyaaradaha ee Bosaso

Hay’ada Qaramada Midoobey u qaabilsan Mashaariicda (The United Nations Office for Project Services (UNOPS) ayaa maanta soo bandhigtey Ogaysiiska tartanka shirkadaha daneynnaya dhismaha garoonka Diyaaradaha ee magaalada Boosaaso oo kaga dhigayo Laami.

Dhismaha Gasroonka Boosaaso ayaa yimi ka dib markii dhawaan ay heshiis ku kala saxiixday magaalada Nairobi Madaxweynaha Puntland Dr. Faroole iyo wasiir ku xigeenka Arimaha dibada ee dalka Talyaaniga, dawlada Talyaaniga ayaa Mashruuca Garoonka Diyaaradaha ee Boosaaso soo marisay Hay'ada (UNOPS) .

Halkan ka akhriso ogaysiiska UNOPS

http://www.unops.org/ApplyBO/File.aspx/1.%20ITB-KEOC-2013-012%20-%20Notice%20of%20open%20ITB.pdf?AttachmentID=caf0119e-849a-4a82-9dc0-a93e637e19eb

For the SOL at heart. The specific details

http://www.unops.org/ApplyBO/ViewDoc.aspx?OpportunityID=DEF07D07-EE40-41FC-9FA0-5D90CC2C1997

Can we all say HELLO BOSASO INTERNATIONAL

5233212.jpg

Dr_Osman   

Why don't we see this level of detail regarding hargaysa airport? Mamuli kama jiddo miyaa? is just a kangaroo court do as you please? war meeshu has no damn transparency or accountability and I am suprised noone in SOL is even stunned.

Adeer I know what Bosaso airport will be, I have the details in-front of me and if it doesn't turn out to be like that then we can go back to the tender and say well this was apart of the project halkee bay martay lacagtisa. Ma garatay thats what you a call a mamul not this ridiculous mogadishu and hargaysa administration do as you please

YoniZ   

^ It is better to wait and see when the Airport is completed. You might have a change of heart by the time the real pictures come out.

Dr_Osman   

Yoniz that is just jealousy talking. It's being handled by UNOPS not Silanyo adeer. There is a plan, theres a tender, theres a bidder and every detail of the project. This not hargaysa adeer. This not funny this economic infrastructure and no stone will be left unturned. I am just suprised why it will take a year and half to complete.

if they build just a runway with lights, i promise to do cartwheels live and i am over 100 kg. of course they won't, this is just bullshit xayaysiin and the paper projects we have come to expect from somali bantustans. duf ku baxa.

Clevah   

Dr_Osman;976684 wrote:
UNOPS oo soo bandhigtey tartanka dhismaha garoonka Diyaaradaha ee Bosaso

Hay’ada Qaramada Midoobey u qaabilsan Mashaariicda (The United Nations Office for Project Services (UNOPS) ayaa maanta soo bandhigtey Ogaysiiska tartanka shirkadaha daneynnaya dhismaha garoonka Diyaaradaha ee magaalada Boosaaso oo kaga dhigayo Laami.

Dhismaha Gasroonka Boosaaso ayaa yimi ka dib markii dhawaan ay heshiis ku kala saxiixday magaalada Nairobi Madaxweynaha Puntland Dr. Faroole iyo wasiir ku xigeenka Arimaha dibada ee dalka Talyaaniga, dawlada Talyaaniga ayaa Mashruuca Garoonka Diyaaradaha ee Boosaaso soo marisay Hay'ada (UNOPS) .

Halkan ka akhriso ogaysiiska UNOPS

For the SOL at heart. The specific details

Can we all say HELLO BOSASO INTERNATIONAL

5233212.jpg

Diktore. Where are the render this photo you posted is clearly not bosaso, Kansai Airport Runway