Sign in to follow this  
Aaliyyah

Buuhodle football team in Buuhodle

Tallaabo   

Loool Ka yar ee hadlayaa waa afmiishaar. Kulahaa "mid Burco ku koray ayaa nagaga jira oo dhaqankoodii naga qaatay";) I love the craziness of my Dhulos brethren;)

nuune;957654 wrote:
^^ Of all the people, you, inaar, should stay neutral on this neck of the wood, remember, one time, you are a United Nation, the other time, a PAN African, marka don't let yourself associated with clan warfare of that region(s), ma fahantey, inaar

but its important to say something on these matters, sometimes. i have show people i have some firm held convictions. waad ilaa garatay ban u maleen doona...'predicament-ka' aan ku jiro?

nuune   

Whatever you say, you need not to lose the said convictions, in all, yacni, ha ku taraarixin adoon cabasa wa tawallaa akhrisanin, inaariyoow

nuune;957662 wrote:
Whatever you say, you need not to lose the said convictions, in all, yacni, ha ku taraarixin adoon cabasa wa tawallaa akhrisanin, inaariyoow

its often political gigolos like you, you know, the sort who advocate for a federal based system, who further distort the political reality, in these neck of the woods, ma garatey? i have to hate Buuhodle, ee sida uula soco. there is nothing you could do about this.

Tallaabo   

nuune;957662 wrote:
Whatever you say, you need not to lose the said convictions, in all, yacni, ha ku taraarixin adoon cabasa wa tawallaa akhrisanin,
inaariyoow

;)

nuune   

Alpha, inaar, maxaa la dhahaa federal system horta, waligeyba eraygaas SOL kuma qorin, anigu nin Ruush ayaan ahey, taas ogoow horta, whatever happens Soomaaliya ima khuseeso balse maadaama aan dhaqan, luqad, iyo diin Soomaalida la wadaago waan jeclahey inaan la yoomo, saas ogoow, my dear Humbashle

Tallaabo;957660 wrote:
Loool Ka yar ee hadlayaa waa afmiishaar. Kulahaa "mid Burco ku koray ayaa nagaga jira oo dhaqankoodii naga qaatay";) I love the craziness of my Dhulos brethren;)

These kids are confused if they believe burco and Buhoolde dont have the same culture , than their so called political unionism doesnt hold water because how can hargeysa and Mogadishu be the same culture hadanay reer buhoodle iyo burco isku dhaqan ahayn. That just shows Somalis dont have the same culture. So what is left the language religion?

Waxan anigu ahay muhiim maha eeh dadkan caruurtan laga dhadhiciye burco iyo buhoodle isku dhaqan ahayn hadana raba Somaliweyn oo leh Somali wa isku dhaqan isku diin isku af, Salaadu halkay iska qabsan laaadahay.Dadkan wa dad is wada burinaya, i dont blame these kids abayashood ba waalay.

nuune   

^^ Sidaad adiguba u waalayso kuwa kula fakkirka aheyn ee yaryar, ayaa iyagana loo waalayaa, maxaad is dhaantaan kolka, kan wax waalayo haduu adiga oo kale yahey maxaad ku gali kan kale haduu isna dhinaciisa wax ka waalo, salaadu wa kaa anaa iskugu kaa xidhey.

Taleexi   

Xaaji Xunjuf;957683 wrote:
Waxan anigu ahay muhiim maha eeh dadkan caruurtan laga dhadhiciye burco iyo buhoodle isku dhaqan ahayn hadana raba Somaliweyn oo leh Somali wa isku dhaqan isku diin isku af, Salaadu halkay iska qabsan laaadahay.Dadkan wa dad is wada burinaya, i dont blame these kids abayashood ba waalay.

Eebbow haa iyo maya meel ha nagaga wada yeedhsiin. For the record, you've been claiming for years there is nothing between your tribe and the rest of Somalis. Changing your position happens with time and space.

A_Khadar   

Xaaji Xunjuf;957683 wrote:

Xaji Habaar isyeel yeelka aad baad uGu wacantahay.. Is ku dhaqan maalah labada magaalo in terms of "Somaliland". Go'idi iyo Somali didnimada waa dhaqan burco and that is what he was referring to.