Sign in to follow this  
Gabbal

IGAD has recognized the will of the Somali Federal Government.

NGONGE   

nuune;954278 wrote:
Oo Jubbaland ma illaa Addis Ababa ayaaba looga shirayaa oo la isla gaadhey, illeen anagaa wax aragney, oo Puntland iyo Somaliland waligoodba sidan oo kale IGAD ugama aysan mashquulin sida ay Jubbaland IGAD ugu mashquulsantahey, see wax u jiraan, dakad iyo airport hadey Kismaayo leedahay oo important ka dhigayo, puntland iyo Somaliland together waxey leeyihiin dakado iyo airports kor u dhaafaya 15 airport together, maxey dowlada iyo IGAD uga hadli la'yihiin, this is looking fom entirely different angle!!

Dee SL & PL set up their places way back when a pass to the goalkeeper was allowed, duqa. Jubbaland came after the "new rules" were introduced. :D

Gabbal   

Nuune-

Xaaji horta adigu madaxwaynaheyga waadba tahay ilbiriqsi ayaanan kugu dooran lahaa laakiin xaal isii. Maxaad iiga xujayn IGAD inay Barre ictiraaftay iyo in kale adigoo turjumaan fiican ka bixiyay sababti kaliftay Barre oo aad iga dhuuxday? Barre waajibaadkiisi wadaninimo wuu gutay inti karaankiisa ahayd.

Gabbal   

IGAD heads of state communiqe:

http://dhanaan.com/deg-deg-akhri-warmurtiyeedkii-kasoo-baxay-shir-madaxeedkii-igad-ee-maanta-24052013/

1. Adopts the recommendations of IGAD mission

2. Asks Somali government to name interim regional admin

3. Asks SFG to finalize methodology of federalization at the national level

4. Asks SFG to hold a reconciliation conference for Jubbaland

5. Asks the SFG to draft a roadmap for a Jubbaland federal state

Etc etc etc

The Kenya Jubbaland project has essentially ben laid null and void and all the positions of the SFG has been accepted.

It is true Jubbaland lost it big time in the diplomatic front, but it is also true that it gained a support from its people

Hadday awal edeb lahaayeen, oo ay dawladda si hufan ula jadli jireen, oo dadka laga tiro badan yihiin u turayeen, hadda sidaa noqon mayso.

A progress has been reversed in a large measure for pure political reasons. Now that Kenya, Ethiopia and IGAD are out of the equation (at least the suspicion that they drove the whole thing is killed by this communique) , lets see how those who did everything to oppose the Kismayo commonsense ,turned down the invitations from the locals, and did everything to disrupt and discredit it, lets see what they have in mind to bridge the gap.

Give it few weeks , and IGAD and front-line countries will be issuing another communique. Politics are always local, and this time the locals have no incentive to play safe as they did before

It is a hardball

Maaddeey   

^^ Oo ma dagaal baad ku booteyneysaa?. :)

Esel sidii nin wax meel ku og 'waa been & IGAD waa jeberti' xaad u lahayd?' :D

^^Adeer IGAD's communique is there all to see --I have no intention to spin it my way (although I could :D)

Wait for a fitting response to Hassan's provocations. It is safe now to respond if you know what I mean :D

Maaddeey   

Where's Hassan's provocation?. Hal eray oo xanaf leh ka soo saar hadalkiisa, what every video, on the contrary Faroole & Co. baqbaq & aflagaaddo aa lagala joogi la'yahay. Is dejiya asxaabta, haddii kale Goobanle & Indhacadde oo baxbaxsada aa la soo deynaa!. :)

Hadda diyaar

Goobaanle, Indhacadde, Barre iyo kulli markaan diyaar baa loo yahay

Arrinta Kismayo inta Xasan u hartay waa laga sheekayn :D :D

Maaddeey   

xiinfaniin;954642 wrote:
Hadda diyaar

Goobaanle, Indhacadde, Barre iyo kulli markaan diyaar baa loo yahay

Arrinta Kismayo inta Xasan u hartay waa laga sheekayn
:D
:D

Let the game start!. :)

Ps. Xilligii dagaalka qabiilka waa laga baxay, hadda ha u gurbaan tumin.

Pps. Markaan waa xaq & Baadiloo 'fi'atun baaghiyah' baad noqoneysaan. :D

Gabbal   

Maadeey-

Adeer adigu mel laguu raaco maba lehid. Heblaayaa lasoo dayn iyo waxa caynka madasha ka ilaali.

Xiin-

Dib u garasho xeelad dagaal dhib malaha ee dhaarta adna iska ilaali. Somalia afaaraheeda in loo daayo waa arrin wanaagsane.

Abtigiis   

Maaddeey, you have just repeated a narrative I heard before from HAG extremists. Apparently the HAG believe in the civil war HAG defeated SAHAL. I think SAHAL left HAG territories and went back to its regions. I don't think one defeated the other. Goobaanle soo daa, bir buu ka sameeysan yahaye.

Gabbal, nimankani in dagaalkii 90 ka lagu kala adkaaday bay aaminsan yihiin.