Sign in to follow this  
ooyaaye

IT'S ABOUT WEATHER JOKE IN SOMALI...

ooyaaye   

S/C? RAMADAN KARIM!

SIDAA LA SOCOTIIN MUQDISHU SOMALI WAXAA LAGA WAXEEYAY RADIO YAAL BADAN. MAALIN BAALIN BAALMAHA KA MID AH AYAA RADIO NORTH MUQDISHU KU YAALAY AYAA WAXUU SHEEGI JIRAY WEATHER(JAWIGA).

WARIYAHA WEATHER KA SOO KU BILAABAY SIDA TAHAN..

TUULADA BUULO-BARTO SHAN MAALMOOD ROOB KAMA DA'AAYO.

ODAY DHAGEESANAAYAY RAADIYIHII AYAA YIRI BAALYO NA I QAATAY MAXEEY UGA WAALINAAYAAN REER MIYIGAAN WAXEEY RABAAN INEEY TUULADA MARKII LA DHAHO ROOB KAMA DA'AAYO INEEY KA QAXAAN.

DAD BADAN AYAA LA SHEEGAY OO XOOLO DHAQATO MARKEEY KA MAQLAAN MEEL HEBLO ROOB KAMA DA'AAYO BARYAHAAN QAXO. RAADIYIINA SIDAA LAGU XIRAY. LOL

nuune   

i also listen to STN Radio by sattelite and when they are teling the weather,wallaahi the fiirst time i laughed,sometimes you hear something like this,dhuusomarreeb roob kamaba da'ayo daruurana maba lahan,caad iyo kuleel baa raaxada ka qaaday.

Lefty   

looooooooooooool@nuune..

I wonder why they called that city Dhuusomareeb??

Anyone with the reason is appreciated!

nuune   
lefty,sxb i really don't know why they call that city dhhhuuusomarreeb but there are other towns within somalia which had strange names like that one!

QalQaali   

Nuune..lol.. walaahi i was Laughing my head of sxb Thxz for the joke. dhuusomarreeb roob kamaba da'ayo daruurana maba lahan,caad iyo kuleel baa raaxada ka qaaday.

...loooooooooooooooooooooool

Lefty.

Dhuuso mareeeb= while agoI hard when trevalers are passing through the town they use to buy somein called (SHUBURO) which make ppl fart :eek: ..lol

That s what i heard from a wise old man.

1 Love

Q