Sign in to follow this  
ShayShay

Calool-Xanuun

ShayShay   

HMMMMMMM here we Go ya'll Ready....NAAG SOOMALI AH a caloosha xanuuneysay. She went to da HOSPITAL dhaqtarkii aa kudhahay.. Maxaa kuhaayo???....waxay rabtay iney dhahdo CIIR aan cabay or caano fadhiyo whatever )She said I DRINK SITTING milk so my STOMACH IS RUNNING LOOOOOOL

ooyaaye   

hahahahhahaha.......... shayshay..... that waz funny sx....... lakin kaalay adiga aaba calool xanuun nagu riday sidaa English somali isku dar nagu waday.......lol.... waraa waa iska kaftamooyaa yaah.

shafici   

LOOOOOOOOOL! SHIT THAT WAS A GOOD ONE AND BY THE WAY I LIKE HOW YOU TALK.

KEEP UP THE GOOD WORK!!!!!!!!!!

PEACE ALL YA PPL'S I LIKE THIS PLACE AND I REALLY ENJOYED.

TAKE CAR EALL YA

ShayShay   

smile.gif thnx guyz...oyaaye adi Goorma oohinta iska dhafee sxb..LOL war hooy hooy oyaaye Dhageysoo Far somali iyo English isku dhexjiro maa caloosha ku xanuujiyey Dhaqtarka kismaayo adnoo ee caloohsha fura hayeeeey...hadhowna wax kuu xiro aa weyneeeee LOOOOOOOOOOOOOOOOL :D wey isku fiicanyihiiin sxb...DEY belong together..dats ma MY NEW STYLE .ain't dat Tight..LOL smile.gif

shific thnx walaaaalo u like da Way....i talk.!!!!!!

Iffah   

loooool. SHAYSHAY. That was really funny. Direct Somali to English translations are always funny.

One I heard recently..

There are some little kids in my dugsi. So this young boy wanted to recite his cashir to this guy. He goes over to the guy...and says "Can I come out of you?" :D translation.. Makaaga soo bixi karaa? lol

PCW   

Can I come out of you?" looooooooooooool joker, hala yaabin kaas mardhow ayaa Saudi laga soo tarxiiley.

ShayShay   

smile.gif LOOOOOOOOOOOOOOOOL ilhaaaam...

kix kix kix thank ya'll

Eyo i got another..one..THERE was a Somali girl..she wanted to say GoodByee to her American friend.she said...MAY GOD ENTER YOUR SHOULDERS....which meanz...garabkaaga ALLAHA GALLO....BUT it doesn't make no Sense in ENGLISH AHHAHAHHA

ajakis   

waraa somali waxay ku maahmaahday...ninkii nool geel dhalaayo aas arkaa...i drink sittin milk my stomach is runnin yaaah?...shayshay islaanta lee ku riixoosid adiga lee amaa eheed qofkiii saas dhahay..lol...