Sign in to follow this  
Coofle

Tribute to SOL and its members

Coofle   

somaliaonl.jpg

PS..I have found this picture on FACEBOOK, I think it might have been posted here long time before I arrived, but anyways I found it intriguing and worth to share it again in this age of uncertainty that befallen on SOL!!!

Guurtidii horaytee

dunidani ku gaamuray

mar hadii la gooboo

gacal tayasho lagu tabay

Golahani SOL

baa galabta laga helay

Dhalinyaro garashiyo

xikmad lagu gardaadshoo

Cilmiyada gayaankani

gabigooda wada helay

iyagana SOL

baa galabta laga helay

Jacbur

Salaan Ha naga guudoomeen Akhiyaarta FORUM-kan Masuulka ka ah...Waad mahadsantihiin.

I agree with the view of the maker of the image. I think this site is excellent and its members and contributors magnificent.

PS. I didn't see this image before now. Also post this on the General section to generate more views if you want to get responses, hardly many people visit poetry section..

Tallaabo   

Alla warla'aan ayaa haysa ka sidan u amaanay SOL. Yaa u sheega in meeshan Kim Jong Un masuul kayahay oo qoraalkayaga mar mar saqda dhexe lawaayo oon dib loo arag:D

Coofle   

Tallaabo;935157 wrote:
Alla warla'aan ayaa haysa ka sidan u amaanay SOL. Yaa u sheega in meeshan Kim Jong Un masuul kayahay oo qoraalkayaga mar mar saqda dhexe lawaayo oon dib loo arag:D

Dee anigaba waa igu dhacday....Laakiin I consider it as part of good governance, wax kasta hadii la iska daayo sow meeshu buq noqon mayso.

Tallaabo   

Coofle;935160 wrote:
Dee anigaba waa igu dhacday....Laakiin I consider it as part of good governance, wax kasta hadii la iska daayo sow meeshu buq noqon mayso.

So you agree we live in a virtual North Korea where everyone is happy and healthy as long as the camera is rolling;)

i like sol folks...they remaind me of the good ole somali folks that i met in somalia when I went back there in the late 80s. Keep up the +ve vibes nomads, we all need that....mac salaama.

Coofle   

wyre;937033 wrote:
Sanad guuradiinii september ma qabsateen, maxaase naloosoo casuumi waaye
:D

Waa laga qarsaday dadkani danbe....