Sign in to follow this  
Fresh2Death

Faroole “Diinta Islaamka waa qabyo laakiin Dastuurka Puntland waa dhan yahay isagaana inoo dhaama oo

Haatu   

Che -Guevara;930382 wrote:
Have you guys listened to the speech?

Did he say that or are we being trolled?

Samafal   

Qof muslim ah inaad gaalnimo ku xukuntid waxaa laga kasbadaa gaalnimo. Hadalka meesha ku qoran Faroole ma oran si fiican u dhagaysata. Wuxuu yiri Constituitionka Puntland wuxuu ku dhisanyahay Shareecada Islaamka laakiin wax walba shareecadu (ma aysan faahfaahin) sida sharciyadda baabuurta lagu kala hago. Hadalka meesha uu udhacayo waa la iska garanayaa. Waa Alshabaab Propaganda ay kula dirirayso Puntland.

Maaddeey   

^^ Madness run ah ma rabtaa?, It i Samafal's quotation above!.

Samafal, cudurdaar kale u keen 'adeer' sida: saas kama wadin iwm.

Wadani   

I listened to the youtube clip and couldnt make out what Faroole was saying. If he did indeed call diinta Islaamka qabyo and meant that the diin is incomplete as a system of spritual guidance and general framework for governance, then waa hadal af ka wayn oo qofku ku mutaysan karo gaalnimo. Hadiise u ka waday in aan sharci kasta oo nolosha bani aadamka lagu hagayo laga helayn diinta, sida administrative laws iyo wixii la mid ah, gaf iyo meel ka dhac ma aha.

Jacpher   

Faroole “Diinta Islaamka waa qabyo laakiin Dastuurka Puntland waa dhan yahay isagaana inoo dhaama oo

I listened to the interview and I did not hear Faroole utter the words "Diinta Islaamka" So to quote the man of what he didn't say is itself deception. Playing Quran verses followed by a lengthy lecture based on deception is spreading a falsehood. Desperate Shabaabs trying to fight Faroole on stuff he did not say.

Samafal   

I am sure many people commenting here did not listen or have the interest to listen to what he had to say. They just comment for the sake of it. Maxaa hadii hadii keenay, maad dhagaysataan. Xataa kuwa Alshabaabka ah ka hadlaya kuma haystaan arinkaas waxay ku haystaan dimuquraadiyada uu hirgalinayo marka waa Propagaando Alkabaab ay ku raadinayaan ilmo yar yar ooy madaxa ka qabsadaan.

Maadeey, Bal adigu inoo quote gareeh wuxuu yiri word by word.