Sign in to follow this  
Jamal Hassan

Upset Interior Minister rants away via Twitter.

Abwaan   

I am not even sure if this is the Minister's twitter account. This could be another attempt by Mooge and co. The reason I doubt this...? Check on where this twitter account talks about Sh. Shariif, the former president and Ethiopia being our enemy before and now Al-Shabab...Malla isku ciyaaraa? And guess what All of a sudden you see some of Mooge's websites quoting this....Mooge annaga miyaa haddana isku ciyaarayna? Xattaa Anaa?:D

Let me just warn you that this is a criminal move, the account can be and will be tracked and one will face the consequences.

nuune;922225 wrote:
^^ I got this from that link which had a link to his webpage, supposedly~:

Tarriikh Noloeedka

Mudane Cabdikariin Xuseen Guuleed - Wasiirka Wasaaradda Arimaha Gudaha iyo Amniga Qaranka

Xirfadle hawlo badan ka soo qabtay Maamulka iyo Maaraynta.

Agaasime-daleed u soo noqday Hay’adda Muslimka Afrika

Qayb libaax ka qaatay aas-aaska barnaamijyo aqooneed iyo kuwo hawleed oo ay leedahay Jaamacadda SIMAD

Guddoomin jirey Naadiga FPEN oo ah xiriir ay leeyihiin Ururrada ku hawlan Meheradaha Waxbarashada ee Gaarka loo Leeyahay

Oktobar, 2012 Wasiirka Wasaaradda Arrimaha Gudaha Iyo Amniga Qaranka

Biography

Education

No Confirmed Diplomas or Degrees

Experience

Director, African Islamic Organization

Founder and Member of SIMAD Educational Development Group

Chairman of FPEN, a private organization dealing with education.

October, 2012 Minister of Interior and National Security

Spoken Languages

Somali

Arabic

English

Nuune tolka miyaad raacday :D

nuune   

^^ See the SOURCE and click seef la boodyahow, that where I got from there in the source, anigu hadal jileec ma aqaano, talk about the source, sxb, xishmad has to be earned, waa one way straight traffic.

Ps: Tolka, who, who are they, xagee daganyihiin, maalayacniga sxb kama helo

Abwaan   

Gheelle.T;922294 wrote:
War meeshu waa forum kow. Waa labbee goormaa kuu jawaabay oo midkaan ahayn? Adiguse soo adiga dhexbooda dood rag kaloo is haysta intaa.

Gheelle.T markii uu raggu xisaabtamayo ma fiicna in doc-ka-yeer la noqdaa.:D

Abwaan   

nuune;922298 wrote:
^^ See the SOURCE and click seef la boodyahow, that where I got from there in the source, anigu hadal jileec ma aqaano, talk about the source, sxb, xishmad has to be earned, waa one way straight traffic.

Ps: Tolka, who, who are they, xagee daganyihiin, maalayacniga sxb kama helo

lol...nuune, ma kan baa Source kuu noqday? -----------------> The Director of the Office of the Somali Governmental Information Technology in Multilingual E-Governance, the Chief of the NISA/Diplomatic Branch & the Spokesperson of the Federal Republic of Somalia Ambassador Dr. Badal Kariye.

Saawirtu soo ma keenin marya dhigashadaada ;) Oo aad dowladdii intaa hoosta gashatay aad tiri xar yaa fiirsha. Oo kaaga darane, kii hadlaa aa tiraa waan ka raayay oo waa xanaaqsan yahay, sidii inay meesha ciyaari football ah la ciyaarayay. Qaar aad ku sheegtid in la watto. :) War nin yahow, diffaacaan iyo qof jeclaysiga aad wadid waa taa dadka ku eedayn jirtaye, ee bahasha qurxi. :) Waa talo.

Abwaan   

Gheelle.T, ma adigaa maanta dad ka waaninaya inay taageero indho la'aan ah ku taagan yihiin? Adduunoow Adduun. War ninyahow ha i oomin ee naga daa bahasha. Anigu dembiga aan galay hadduu yahay maxaad dowladdaan u taageertay dee cidna u istaagi maayo, balse haddii aan la is nabeyn dhaqankayga ma ahan inaan qof khaladkiisa qariyo.